کریم باقری: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ دوباره فینالیست آسیا می شویم

بازیکنان ما با انگیزه بسیار بالا و تلاش زیاد همه زحمت خودشان را کشیدند و هر چه در چنته داشتند رو کردند اما متأسفانه برد در فینال و قهرمانی قسمت ما نشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید الان هم که با شما صحبت می‌کنم کمی دیر شده باشد اما با وجود این باز هم از هواداران عزیزمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برایشان جام بیاوریم. شرایط بازی و تحت فشار ممکن است اتفاقاتی غیر قابل پیش‌بینی رخ دهد و دو بازیکن ما هم که خطای پنالتی مرتکب شدند قطعاً نمی‌خواستند آن خطاها را مرتکب شوند اما در شرایط سخت فینال آن دو پنالتی رخ داد.

وی افزود: تیم و بازیکنانی داریم که در این چند ساله خوب یاد گرفته‌اند وقتی زمین خوردند چگونه دوباره بلند شوند و قامت‌شان را راست کنند و ما به توانایی تیم‌مان اطمینان داریم و مطمئنم با شخصیتی که پرسپولیس از آن بهره می‌برد دوباره فرصت قهرمانی و فینالیستی نصیب ما خواهد شد.

باقری در پایان گفت: ما در شرایط خاصی قرار داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم و شرایط‌مان اجازه می‌داد قبلاً بازیکن گرفتیم اما با شرایطی که پیش آمده و وجود دارد باید از داشته‌هایمان استفاده کنیم و تا نیم فصل با شرایطی که داریم پیش برویم و برای قهرمانی و پیش بردن اهدافمان بجنگیم چون تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکن جدیدی اضافه کنیم و باید از موجودیت بازیکنان فعلی‌مان بهترین استفاده ممکن را ببریم.

انتهای پیام/