تارتار: با اخراج عیدی تمام برنامه‌های ما به هم ریخت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نتیجه خیلی برای ما خوب نبود چون میزبان بودیم اما با توجه به اتفاقات درون بازی تک امتیاز هم برای ما بد نبود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک مقابل سایپا اظهار داشت: بازی به گونه‌ای بود که تا دقیقه 65 که بازیکن مان اخراج شد بازی را تحت کنترل داشتیم و بعد از گلی که زدیم می‌دانستیم که از بازی چه می‌خواهیم. برای بعد از دقیقه 60 برنامه داشتیم اما بعد از 10 نفره شدن  برنامه‌مان بهم ریختیم. بعد از اخراج‌مان سایپا خیلی زود به گل رسید و هراس داشتیم که تک امتیاز را از دست بدهیم. موقعیت‌هایی را به سایپا دادیم که طبیعی بود.
وی افزود:  نتیجه خیلی برای ما خوب نبود چون میزبان بودیم اما با توجه به اتفاقات درون بازی تک امتیاز هم برای ما بد نبود.
سرمربی پیکان در مورد اینکه صادقی از تک امتیاز ناراحت بود اظهار داشت: طبیعی بود وقتی آنها به گل مساوی رسیدند بعد از 10 نفره شدن من هم جای صادقی بودم دوست داشتم برنده شویم انصافا فشار زیادی  به ما وارد کردند. در زمین نسبتا بزرگ و استاندارد شهر قدس 10 نفره شدن کار سخت بود و بعد از اخراج بازیکن ما بازی دست سایپا بود و منکر نیستم. برای هر دو تیم با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند بد نبود. 
وی تاکید کرد: ان شالله بتوانیم همین جایگاه را حفظ کنیم بد نیست.
تارتار در مورد جوانگرایی تیم پیکان عنوان کرد: به هر حال در این شغل پر استرس حرص و جوش می‌خوریم جوانان زیادی را به این فوتبال معرفی کردیم و امسال هم همین هدف را داریم. کار با جوانان را دوست دارم. جوانان از آکادمی خودمان رشد می‌کنند. اشتباه‌هات‌شان هم مال ماست. ما مربیان کارمان همین است باید ایرادها را به گردن بگیریم. اشتباه فردی هم به ما برمی‌گردد باید اصلاح کنیم.
سرمربی پیکان در مورد اینکه 5 دقیقه ای که بعد از گلزنی تیم بین بازیکنان تان گفته شد عنوان کرد: گفتنش صحیح نیست در فوتبال بعد از اینکه گلی رد و بدل می شود باید 5 دقیقه مراقب باشید.
وی در مورد اینکه نمی‌خواستید به سرنوشت پرسپولیس دچار شوید، عنوان کرد: من وارد این موضوع نمی شوم کادرفنی پرسپولیس توانمند هست که خودش مسائل را بررسی کند. همیشه بعد از گلی که می‌زنی باید هوشیار باشی تا گل مساوی را دریافت نکنید.

انتهای پیام/