مهدیخانی جانشین بشار در ترکیب میشود؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد بازیکن جوان خود را جانشین ستاره جدا شده تیمش کند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه
 ، پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی، بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان اعلام کرد با تیمش به ایران بازنمی گردد و در قطر می ماند تا به تیم جدیدش ملحق شود.
در شرایطی که به نظر می رسید یحیی گل محمدی در نبود عیسی آل کثیر در خط حمله تیمش به دنبال پر کردن جای خالی او باشد و به همین دلیل هم خیلی سریع محمدمهدی مهدی خانی را جذب کرد تا او را به خط حمله اضافه کند اما گویا قرار است این بازیکن در پست دیگری برای سرخپوشان به میدان برود.
عملکرد فوق العاده مهدی عبدی در ترکیب پرسپولیس خصوصا در فینال لیگ قهرمانان احتمالا باعث خواهد شد این بازیکن به بازیکن ثابت خط حمله تیمش تبدیل شود. در این صورت وحید امیری هم زوج او در خط حمله خواهد بود. با این حال، در خط هافبک و جایی که ستاره عراقی پرسپولیس آن را پر می کرد سرمربی این تیم قصد دارد از مهدی خانی استفاده کند.
از نحوه تمرینات سرخپوشان مشخص است که احتمالا مهدی خانی جای بشار را در ترکیب این تیم خواهد گرفت و احسان پهلوان هم دیگر هافبک پرسپولیس خواهد بود. کنار این دو بازیکن نیز احمد نوراللهی و میلاد سرلک در ترکیب قرار خواهند گرفت تا به این صورت تکلیف خط میانی تیم یحیی مشخص شود.

بیشتر بخوانید:
گزارش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با نساجی
بدهی کارگزار به پرسپولیس چقدر است؟
زمان تعین تکلیف بازی پرسپولیس و ذوب آهن در کمیته انضباطی

انتهای پیام/