پرسپولیس لطفاً پنالتی نده/جانشین بشار کیست؟!

بازی های رو در رو:نساجی و پرسپولیس تا به‌حال ۱۶ بار با هم بازی کرده‌اند که ۴ بار نساجی و ۶ بار پرسپولیس در این دیدارها پیروز شده‌اند و در ۶ بازی نیز به تساوی رسیده‌اند.

حسین عبدی از پرسپولیس با ۹ حضور و نادر دست‌نشان از نساجی با ۱۱ حضور بیشترین حضور در دیدارهای رودرو را از این دو تیم در اختیار دارند.

فرشاد پیوس و جمشید شاه‌محمدی از پرسپولیس و نادر دست‌نشان و رحمت‌الله محمودپور از نساجی هر کدام با ۲ گل بهترین گلزنان بازی‌های رو در روی این دو تیم بوده‌اند.

پرگل‌ترین بازی پرسپولیس و نساجی، دیدار این دو تیم در سال 71 در ورزشگاه آزادی بوده که با نتیجه 5 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسیده است. حمید روزبهانی مهاجم وقت پرسپولیس در آن بازی موفق به ثبت هت‌تریک شد، شیرمحمدی و درخشان نیز دو گل دیگر پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

علی پروین با ۹ بار و رحیم دست‌نشان با ۱۱ بار، بیشترین حضور را در کسوت سرمربیان دو تیم دارا می‌باشند.

وحید قلیچ با ۶ بار و پیروز جغتاپور با ۵ بار، بیشترین گلری را روبه‌روی هم داشته‌اند.

گل دقیقه ۵ محمد مایلی‌کهن در سال ۱۳۶۶، زودهنگام‌ترین گل برای پرسپولیس و گل دقیقه ۲۱ محمدمهدی نظری در سال گذشته، زودهنگام‌ترین گل برای نساجی بوده است.

دیرهنگام‌ترین گل پرسپولیس در سال ۱۳۶۸ توسط حسین عبدی در وقت اضافه و برای نساجی در سال ۱۳۹۷ توسط جورجی ولسیانی در دقیقه ۹۷ بوده است.

انتهای پیام/