ماجدى: اميدواريم AFC از مسابقات جوانان و نوجوانان حمايت كند

رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال در خصوص لغو مسابقات جام جهانى فوتبال جوانان و نوجوانان گفت:اميدواريم كنفدراسيون فوتبال آسيا از مسابقات اين رده هاى سنى حمايت كند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، ميرشاد ماجدى، رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال با بيان اين موضوع اظهار داشت: فدراسيون فوتبال با وجود تمامى مشكلات و محدوديت ها از تيم هاى ملى خودش در تمامى رده ها خصوصا نوجوانان و جوانان حمايت كرده و اين حمايت استمرار خواهد داشت.

رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال همچنين گفت:بازيكنان مستعد تيم هاى ملى نوجوانان و جوانان نفراتى هستند كه در سال هاى آتى به تيم هاى ملى اميد و بزرگسالان راه خواهند يافت. ما در اين كميته استعدادها و آينده سازان فوتبال ملى را رها نمى كنيم. اين بازيكنان به آموزش و كسب تجربه ملى نياز دارند. بر همين اساس اميدواريم AFC بدون توجه به رقابت هاى جام جهانى مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار كند و به اين رده هاى سنى توجه جدى داشته باشد. ايران و ١٥ كشور ديگر در هر رده در رقابت هاى انتخابى شركت كرده اند، دو سال براى آماده سازى و ساخت اين تيم ها تلاش و سرمايه گذارى شده ، منطقى نيست كه بازى هاى نهايى در اين مقطع وابسته به برگزارى جام جهانى در اين رده ها باشد. بر اين اساس طبق برنامه و تا زمانى كه AFC رسما تصميم تازه اى اتخاذ نكند برنامه هاى آماده سازى خودمان را با قدرت دنبال مى كنيم و اميدواريم كنفدراسيون هم رقابت ها را طبق برنامه در موعد مقرر برگزار كند.

بیشتر بخوانید:
مهابادى: بازی تیم ملی با تاجيكستان شبیه سازی بازى با ازبكستان است

انتهای پیام/