مثلث معروف تراکتوری ها جدا نشدنی حتی روی نیمکت

سه دیدار قبلی تراکتور در لیگ برتر مسعود شجاعی را به عنوان زمامدار امور فنی این تیم می بینیم. کاپیتان سابق تیم ملی ایران که پس از فعل و انفعالات اخیر در کادر فنی تراکتوری ها در پستی جدید شروع به کار کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در جریان دیدار برابر تیم صنعت نفت آبادان برای اولین بار دژاگه و حاج صفی را از زمین بیرون کشید تا برای معدود دفعات سه ستاره تراکتوری ها را یک بار دیگر اما این بار روی نیمکت این تیم ببینیم.

او در دیدار برابر نفتی های آبادان و در حالی که تیمش یک بازی مهم خارج از خانه را با امتیاز به پایان می رساند دو کاپیتان فعلی و سابق تیم ملی را از بازی بیرون کشید و هر چند در وقت های اضافه و با گل به خودی مدافعش کل امتیازات بازی را به حریف خود داد.

اشکان دژاگه که در بازی های اخیر تراکتوری ها فرم مطلوبی از خود به نمایش گذاشت از دقیقه 78 دیدار روز گذشته زمین را ترک کرد و احسان حاج صفی نیز در دقیقه 85 از زمین بیرون آمد تا این بار بر خلاف تصاویری که در سال های اخیر در تیم ملی و تراکتور دیدیم مثلث بازوبند به دست تبریزی ها روی نیمکت این تیم در کنار یکدیگر دیده شوند. یکی از آنها به عنوان مربی و دو نفر دیگر نیز به عنوان بازیکنان تعویض شده. اتفاقی که برای اولین بار در سه دیداری که شجاعی را به عنوان هدایت کننده تراکتوری ها می بینیم افتاد.

بیشتر بخوانید:
مهدی: اگر مالکیت دو باشگاه تبریزی یکی است، مجوز حرفه‌ای تراکتور باطل می‌شود!
ششگلانی: اختیار بنیان دیزل با تراکتور است/ زنوزی از اظهارات منصوریان ناراحت شده
ادموند اختر: استقلال مقابل سپاهان، تراکتور و پرسپولیس به راحتی می‌تواند برنده شود

انتهای پیام/