بررسی دقیق آمار لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بهترین آمارها را در فصل 2020 لیگ قهرمانان را منتشر کرد که در بین این آمارهای نام هافبک پرسپولیس به چشم می‌خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  ایجاد موقعیت: هیچ کدام از بازیکنان تیم‌های ایران نتوانستند در جمع 5 نفر بیشترین ایجاد موقعیت قرار گیرند و بیت گارام از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی قهرمان این فصل با 22 پاس در مقام اول جای گرفت.

دفع توپ: شجاع خلیل زاده با 32 دفع توپ در رده سوم قرار و به تنها نماینده ایران نام گرفت. مایکون از النصر با 34 دفع توپ بهترین بازیکن در این زمینه است.

برنده دوئل‌ها: سیامک نعمتی با 53 با برد نفر به نفر و شجاع خلیل زاده با 51 برد در جمع‌ بهترین‌ها در این زمینه قرار دارند و رتبه چهارم و پنجم را از آن خود کردند. دراگان کران،‌بازیکن پاختاکور با 54 پیروزی در دوئل تک نفره به بهترین بازیکن در این بخش نام گرفت.

دقت شوت: در این بخش کسی از ایران نتوانست در جمع 5 نفر برتر قرار گیرد و بغداد بونجاح با 61.1 درصد به بهترین بازیکن این بخش نام گرفت.

میزان سیو: حامد لک در این بخش قرار ندارد و جو سو هوک از تیم اولسان به بهترین گلر در میزان سیو نام گرفت.

تکل موفق: شجاع خلیل زاده با 14 تکل موفق، نفر دوم این موضوع در لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد و فرناندو، بازیکن پکن با 18 تکل به بهترین بازیکن لقب گرفت.

دریبل موفق: در این زمینه نیز هیچ بازیکنی از ایران قرار حضور ندارد و جلیل الدین ماشاریپوف از پاختاکور با 24 دریبل به بهترین بازیکن لقب گرفت.

بیشتر بخوانید:
گل دیاباته و عبدی نامزد بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ + فیلم
مدارک تیم ‌های ایرانی برای لیگ قهرمانان آسیا 2021 تکمیل شد
آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 حضور دارد

انتهای پیام/