ترین‌های لیگ یک| ملوان، محمودآبادی و زارع بهترین و استقلال خوزستان ناکام هفته ششم

با برگزاری هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و در پایان این رقابت ها تیم های پارس جنوبی، ملوان، فجرسپاسی، هوادار، شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی به پایان رسید.
با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.
نتایج هفته ششم در یک نگاه:
سه‌شنبه دوم دی ماه 99
خوشه طلایی ساوه 0 – مس کرمان 0
کارت قرمز: وحید بیاتلو(سرمربی خوشه طلایی)
آرمان گهرسیرجان 3 – رایکا بابل 3گلزنان تیم میزبان: امیر محمودآبادی(“54)(“57) – مرتضی حسین زاده(“78)گلزنان تیم میهمان: صیاد کوکبی(“41) – حسین رسولی(“67) – امیرمحمد منصف(“77)
قشقایی شیراز 0 – خیبر خرم آباد 0
ملوان بندرانزلی 1 – استقلال خوزستان 0گلزن تیم میزبان: مهیار زحمتکش(“P12)کارت قرمز: میثم شاه‌مکوندزاده(ملوان)
چوکا تالش 1 – هوادار تهران 2گلزن تیم میزبان: امیررضا غمناک(“75)گلزن تیم میهمان: حمید کاظمی(“23)(“42)
بادران تهران 0 – فجرشهید سپاسی شیراز 1
گلزن تیم میهمان: محمد کاظمی(“79)کارت قرمز: پویا سیف پناهی(بادران)
نود ارومیه 0 – شهرداری آستارا 1گلزن تیم میهمان: سعید دلاور(“84)
پارس جنوبی جم 2 – شاهین بوشهر 0گلزنان تیم میزبان: مهرداد هدایتیان(“68) – علی فاتح
استقلال ملاثانی 1 – گل ریحان البرز 0گلزن تیم میزبان: میلاد پاک پرور(P)کارت قرمز: سجاد عبدویی(استقلال ملاثانی)
تیم هفته: ملوان بندرانزلیتیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق شد استقلال خوزستان مدعی و صدرنشین را در هفته ششم رقابت ها متوقف کند و اولین شکست فصل آبی پوشان خوزستانی را رقم بزند تا این تیم فرصت تثبیت صدرنشینی را از دست داده و به رتبه دوم جدول رده بندی سقوط کند.

بازیکن هفته: امیر محمود آبادی

بازیکن هفته: امیر محمود آبادیمهاجم آرمان گهرسیرجان در دیدار برابر رایکا دو گل برای تیمش به ثمر رساند و در حالیکه تیمش با نتیجه 3 بر 2 از حریف شمالی خود عقب افتاده بود با پاس دقیق و در عمق خود مرتضی حسین زاده هافبک این تیم را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا با به ثمر رسیدن گل سوم تیمش توسط حسین زاده نقش موثری در به ثمر رسیدن این گل و عدم شکست تیمش داشته باشد.

مازیار زارع

مربی هفته: مازیار زارعمازیار زارع و تیمش موفق شدند در هفته ششم دست به کار بزرگی زده و تیم مدعی استقلال خوزستان را که تا پایان هفته پنجم صدر جدول را در اختیار داشت را در انزلی شکست دهند و فرصت ادامه صدرنشینی را از این تیم بگیرند.

ناکام هفته: استقلال خوزستان

ناکام هفته: استقلال خوزستاناستقلال خوزستان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر ملوان با یک گل نتیجه را واگذار کرد تا پس از 5 هفته کسب نتیجه مطلوب اولین شکست فصل خود را مقابل قوهای سپید تجربه کند. آبی‌پوشان خوزستانی با شکست برابر ملوان و پیروزی پارس جنوبی جم در دربی استان بوشهر صدر جدول را از دست داده و به رده دوم سقوط کرد.

بازی هفته: پارس جنوبی جم – شاهین شهرداری بوشهر

بازی هفته: پارس جنوبی جم – شاهین شهرداری بوشهردربی استان بوشهر بین دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر یکی از حساس ترین بازی های هفته بعد از بازی ملوان و استقلال خوزستان محسوب می شد که در این دیدار پارس جنوبی جم موفق شد با نتیجه قاطع 2 بر صفر فاتح دربی هم استانی ها شود و با توجه به شکست استقلال خوزستان برابر ملوان در پایان این هفته از رقابت ها بار دیگر به صدر جدول باز گردد.

انتهای پیام/