زنوزی : مسعود شجاعی محصول خود باشگاه تراکتور است

ما تُرکها کمی احساسی هستیم! نمی‌شود این احساس را پنهان کرد ولی سعی می‌کنم در حوزه مدیریت در کلیه کارها چه در صنعت و چه در اقتصاد و ورزش این را خنثی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمدرضا زنونزی مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: ولی تراکتور نام و باشگاه بزرگی است و باعث می‌شود آدم تصمیماتی را بگیرد. شاید آن لحظه اگر این تصمیمات را نگیریم، بعدها خودمان را نبخشیم. این‌طور بگویم هواداران یکسری مسائل را از داخل نمی‌دانند و شاید همین باعث شود تفکراتی داشته باشند. وقتی داخل یک کار هستیم و مسائل را می‌بینیم، اگر الان حل نکنیم شاید در آینده نزدیک به مشکل اساسی بخوریم.

وی افزود: نمونه اش در مورد مربی‌ای که کنار گذاشته شد، هواداران به من متذکر شدند. در بازار و مارکتی که اول فصل بود، اجازه جذب مربی خارجی نمی‌دادند. مجبور بودیم یکی از گزینه‌های مطرح را که هیات مدیره معرفی کرده بود را انتخاب کنیم که به مربی قبل رسیدیم. به این نتیجه رسیدیم ادامه دادن به این روند ما را به جایی نخواهد رساند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها هم باید بازار را در نظر بگیرند که در بازار اکثر مربیان خوب صاحب تیم بودند و مربی زیادی وجود نداشت که انتخاب کنیم. شاید مربی هم بود اما از نظر دیدگاه مجبور شدیم یک مربی را انتخاب کنیم که هواداران روی او حساسیت داشتند.

زنوزی در پایان گفت: الان آقای مسعود شجاعی فعلاً مربی موقت است. همه می‌دانیم که شجاعی هیچ وابستگی به تیم‌های دیگر ندارد و محصول خود تراکتور است. باید او را حمایت کنیم. دارم می بینم که مردم چقدر از او حمایت و دلبری می‌کنند! امیدوارم بتوانیم شجاعی را راضی کنیم تا این پست را قبول کنند. او فعلاً رضایت کامل نداده است. از هواداران خواهش می‌کنم حمایت کنند تا شجاعی سرمربی تیم شود.

بیشتر بخوانید:
نفت مسجدسلیمان: آقای زنوزی! با تصمیم‌های شخصی با احساسات هواداران ما و تبریزی بازی…
ششگلانی: اختیار بنیان دیزل با تراکتور است/ زنوزی از اظهارات منصوریان ناراحت شده
منصوریان: زنوزی قصد ریاست فدراسیون فوتبال را دارد و استقلال و پرسپولیس را سلاخی…

انتهای پیام/