سرمربی لستر: حداقل لیاقت ما یک امتیاز بود

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی به تمجید از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، لسترسیتی امروز در دیداری حساس و خانگی موفق شد با گل دقایق پایانی جیمی واردی از شکست گریخته و به تساوی 2-2 رضایت دهد. برندان راجرز در پایان این دیدار به تمجید از کیفیت حریف امروز تیمش پرداخته و البته مدعی شد لسترسیتی لایق کسب حداقل یک امتیاز در این مسابقه بوده است.

برندان راجرز گفت: “هر دو تیم در فرم و شرایط خوبی راهی این مسابقه شده بودند و من تصور می کنم شاهد فوتبال زیبا و تهاجمی از سوی هر دو تیم بودیم. اگر در دیداری قادر به کسب پیروزی نیستید، حداقل باید کاری کنید که مغلوب نشوید و این اتفاق چندین بار برای ما رخ داده بود. برای پیشرفت لستر بسیار مهم است که حتی هنگام عقب افتادن از یک تیم قدرتمند و بزرگ، به جریان بازی بازگشته و موفق به کسب نتیجه بشویم. همچنین لحظاتی نیز وجود دارد که باید فشرده باشید و من فکر می کنم امروز از تعادل مناسبی برخوردار بودیم.

یونایتد در صحنه گل اول کمی خوش شانس بود، زیرا انحراف توپ آن را به مارکوس راشفورد رساند و البته ضربه تمام کننده او نیز خیلی خوب بود. می توانستیم بهتر باشیم، اما امروز حقیقت این بود که ما واقعا خیلی خوب بازی کردیم و حداقل لیاقت ما یک امتیاز بود.”

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی منچستر یونایتد 2 – 2 لستر سیتی + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال لستر سیتی – آاک آتن
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال آاک آتن – لستر سیتی

انتهای پیام/