استقلال هم ابزار 2-5-3 را دارد، هم بازیکنان به آن علاقه دارند

ممکن است به زودی سرمربی استقلال از سیستم جدید خود پرده برداری کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با رسیدن مدافعان استقلال به مرز آمادگی ممکن است محمود فکری برای بازی های پیش رو از سیستم جدید خود رونمایی کند.

استقلال در شرایطی تمرینات خود را برای بازی با گل گهر ادامه می دهد که سیاوش یزدانی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت نسبتا طولانی مدت، به شرایط ایده آل رسیده و از طرف دیگر عارف غلامی هم هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد تا این 2 بازیکن کنار محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند رقابت جذابی در خط دفاع داشته باشند.

نکته جالب ماجرا این است که حضور 4 مدافع طراز اول محمود فکری را وسوسه کرده تا برای بازی های پیش رو با سیستم 3 دفاعه بازی کند چرا که استقلال به طور کامل ابزار استفاده از این سیستم را دارد.

در این سیستم مرادمند و یزدانی می توانند به عنوان راس عقب دفاع بازی کنند و دانشگر و غلامی هم بازیکنانی هستند که متمایل به چپ و راست بازی می کنند.

از همه این ها گذشته استقلال در پست بال راست و چپ 4 بازیکن طراز اول دارد که با توجه به قانون 5 تعویض فکری می تواند با خیال راحت در هر بازی هر 2 بال چپ و راست خود را تعویض کند تا انرژی آن ها تحلیل نرود.

در این بین چون بازیکنان استقلال در دوران استراماچونی با سیستم 2-5-3 بازی می کردند، به بازی در این سیستم کاملا آشنا هستند و علاقه دارند با همین روش به مصاف رقبای خود بروند.

استقلال در بازی های دوستانه پیش فصل هم با سیستم 2-5-3 بازی می کرد و ممکن است روش بازی های این تیم به زودی تغییر کند .

انتهای پیام/