تیغ تیز سوءمدیریت‌ها بازهم صورت فوتبال را زخمی کرد/ آقای سازمان لیگ با خودت چند چندی؟

فوتبالی که پرسپولیس و نساجی در آن شرایط زمین وطنی برگزار می کردند چیزی شبیه به فیلمهای طنز دهه 70 و 80 میلادی بود که توپ در حین حرکت از یکسوی زمین به سوی دیگر روی آب توقف می کرد و بازیکن حریف آن را برمی داشت و به طرف مخالف حرکت می کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فوتبالی که پرسپولیس و نساجی در آن شرایط زمین وطنی برگزار می کردند چیزی شبیه به فیلمهای طنز دهه 70 و 80 میلادی بود که توپ در حین حرکت از یکسوی زمین به سوی دیگر روی آب توقف می کرد و بازیکن حریف آن را برمی داشت و به طرف مخالف حرکت می کرد و بعد همین مشکل در بازی خودش ایجاد می شد و دوباره بازیکن تیم حریف توپ را می دزدید و الی آخر.

یک نفر در این سازمان عریض و طویل یا در آن فدراسیون فوتبال نیست که به این پرسش پاسخ بدهد، چه اصراری بود که فوتبال را در آن شرایط برگزار کنند؟ اگر زمانی برای برگزاری دیدارهای معوقه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارید چه اصراری است که مسابقاتش را کنسل می کنید؟ کنسل می کنید تا تیم پرسپولیس به قطر برود و دست خالی برگردد؟ آیا با لغو سه دیدار پرسپولیس، تغییری در نتیجه این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد؟

عجیب تر اینکه فدراسیون فوتبال کشورمان با این شرایط اسف بار برگزاری مسابقات لیگ برتر هرازگاهی یک کتاب هم در وصف اقدامات صورت گرفته در فوتبال منتشر کرده و آن را به کنفدراسیون آسیا ارسال می کند؟ هرازگاهی یک نماهنگ ساخته و در آن ویژگی های فوتبال ایران و زیرساختهایش را به نمایش می گذارد تا با آنها AFC را تحت تأثیر قرار بدهد؟

بهتر نیست بگویید با این رفتارها بیش از هر چیز خودتان را فریب می دهید و با ظاهرسازی به سویی حرکت می کنید که آی مردم ایران بدانید و آگاه باشید که ما درخواست مان را برای میزبانی جام ملتها دادیم و اگر میزبانی اعطا نشد ای اف سی را مقصر قلمداد کنید. که آنها با ما بد هستند؟ AFC که نزده می رقصد و در روال عادی کارهایش دستوراتی برای حمله به فوتبال ایران را دارد! دیگر چه اصراری است که دست آنها آتو بدهیم تا همه رسانه های مخالف کشورمان را پر کنند از تصاویر تحقیرآمیز برگزاری مسابقه ای بین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا که قهرمان 4 دوره لیگ برتر هم بوده با یک تیم لیگ برتری.

بیشتر بخوانید:
اعتراض باشگاه فولاد به برنامه ریزی سازمان لیگ
باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات سازمان لیگ اعتراض…
مخالفت سازمان لیگ با تعویق دوباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن

انتهای پیام/