یوونتوس پرونده جذب ستاره آلمانی ترک تبار را بست

رسانه‌های انگلیسی می گویند یوونتوس با وجود کوتاه آمدن آرسنال از موضع اولیه خود پرونده جذب مسوت اوزیل در ماه ژانویه را بسته است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در چندین روز گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه باشگاه یوونتوس احتمال جذب مسوت اوزیل ستاره مغضوب آرسنال را بررسی می کند در رسانه ها پیچیده بود. حالا اما برخی رسانه های انگلیسی گزارش دادند با وجود اینکه باشگاه آرسنال از تقاضای اولیه خود برای واگذاری اوزیل کوتاه آمده اما بیانکونری این پرونده را بسته و دیگر تمایلی برای جذب اوزیل نشان نداده است.

اوزیل که در حال حاضر از فهرست بازیکنان آرسنال در لیگ برتر و لیگ اروپا خط خورده است 9 ماهی می شود که در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان نرفته. با نزدیک شدن به ماه ژانویه شایعاتی درباره چندین تیم اروپایی مطرح شد که خواهان جذب اوزیل هستند. مهمترین شایعات حول دو باشگاه فنرباغچه ترکیه و یوونتوس ایتالیا می گشت.

توتواسپورت اخیرا مدعی شد که باشگاه یوونتوس جذب مسوت اوزیل را در ماه ژانویه بررسی می کند. اما گزارشهای منتشر شده دیروز نشان می دهد که باشگاه ایتالیایی با اینکه باشگاه آرسنال حاضر شده پرداخت نیمی از دستمزد اوزیل را پذیرد اما در نهایت این پرونده را بسته و از خیر جذب ستاره آلمانی ترک تبار گذشته است.

انتهای پیام/ ک