زارع: تا به امروز همه چیز مطلوب است و مساله مالی مشکل خاصی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: نتیجه تساوی شاهین برابر ملوان رضایت بخش نبود چراکه با هدف کسب برد به بوشهر آمده بودیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مازیار زارع پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملوان در این دیدار با موقعیت‎های بیشتری که در جریان بازی داشت مستحق کسب پیروزی در این دیدار بود.
وی بیان کرد: سایر اعضای کادر فنی تیم ملوان از مساوی برابر تیم شاهین ناراحت هستند ولی با این وجود جای شکرش باقی است که با کسب یک امتیاز بوشهر را ترک می‎کنیم.
زارع ادامه داد: تیم شاهین نیز تیم خوبی است ولی امروز بازیکنان آن جز پرتاب اوت و ضربه‎های ایستگاهی کار خاصی روی دروازه ملوان ایجاد ندادند.
وی گفت: به بازیکنان نیز گوشزد کرده بودیم که تیم حریف روی پرتاب‌های اوتی و ضربه ایستگاهی به گل می‎رسد ولی باز هم از این دو ناحیه گل مساوی را دریافت کردیم با این حال خودم مسئولیت گل دریافتی را برعهده می‌گیرم و معتقدم باید برنامه‌ریزی بهتری برابر حریف انجام می‌دادم.
زارع گفت: بعد از تیم ملوان خود را یک ایرانجوانی می‏‎دانم چرا که پدرم سال‎ها در بوشهر برای این تیم بازی کرده و بازی‏‌های وی را نیز به یاد دارم.
وی با اشاره به اینکه تعلق خاصی به بوشهر دارد، گفت: در چند روز حضورم در بوشهر نیز با چند پیشکسوت بزرگ باشگاه ایرانجوان از جمله محمد علی درویشی دیدار کردم.
زارع  در ارتباط با وضعیت مالی تیم ملوان اظهار کرد: تا به امروز همه چیز مطلوب است و تیم ما در مساله مالی با مشکل خاصی روبرو نیست.

انتهای پیام/