رافت: هنوز با تیم مطلوب و دلخواه ام فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا گفت: در بازی های آینده باید سطح فنی تیم را بالاتر برده و از ظرفیت های بازیکنان را ارتقا دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پایان رافت در پایان دیدار تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و خوشه طلایی ساوه در خصوص بازی اظهار داشت: هنوز با تیم مطلوب و دلخواه خود فاصله داریم اما امید است که هر هفته از لحاظ فنی پیشرفت محسوسی داشته باشیم.
رافت افزود: باید تلاش کنیم تا در دیدارهای آتی بازی های زیباتر و از نظر فنی قابل قبول تر را به نمایش گذاشته و از سویی نتایج مطلوبی را کسب کنیم تا روند رو به رشد تیم شهرداری بندر آستارا ادامه یابد.
سرمربی شهرداری آستارا به بازی برابر خوشه طلایی ساوه نیز اشاره و بیان داشت: بازیکنان شهرداری بندر آستارا در این دیدار تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند و زحمت زیادی کشیدند و در نهایت نیز نتیجه خوبی را کسب کرده و به پیروزی رسیدیم.
وی ادامه داد: به هر حال در این دیدار پیروز شدیم و باید از هم اینک به فکر بازی های آینده باشیم تا با بالابردن توان فنی بتوانیم برابر تیم های قدرتمند نیز، خوب ظاهر شده و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

انتهای پیام/