سلطانی فر: حتما سرخابی‌ها را بعد از 40 سال خصوصی می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خصوصی سازی نیاز به یکسری برنامه‌ها و مستندات مختلف، اسناد مالکیت، گزارش مالی و حسابرسی داشتیم که بعد از ۴۰ سال این کار انجام شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مسعود سلطانی‌فر در حاشیه رونمایی از تندیس ۵ قهرمان ایران اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ها که در همه جا فعالیت‌ها لغو شده اما ما کماکان لیگ‌های را برگزار می‌کنیم. امیدواریم برای المپیک آماده شویم.

وی در خصوص خصوصی‌سازی سرخابی‌ها، عنوان کرد: برای خصوصی سازی نیاز به یکسری برنامه‌ها و مستندات مختلف، اسناد مالکیت، گزارش مالی و حسابرسی داشتیم که باید انجام می‌شد. پیگیر هستیم بعد از ۴۰ سال این کار انجام شود. از الان به بعد به شورای پذیرش بورس و هیات عالی واگذاری بستگی دارد.

وزیر ورزش درباره مشکل سالن ناشنوایان، عنوان کرد: این هم جزو ردیف‌های مختلف عمرانی است اگر بتوانیم امسال در تخصیص‌ها رقمی را اختصاص دهیم این کار را انجام می‌دهیم اگر نشد برای ماه‌های اولیه سال آینده اقدام می‌کنیم. 

سلطانی‌فر درباره سالگرد شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: در هر صورت یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم. این شهید آنچه در تاریخ ایران از خود جای گذاشته سراسر عزت، دلاوری، ایثار بوده و نسل فعلی کشور به وجود این بزرگ افتخار می‌کند. نسل‌های آینده هم قضاوت خوبی از ایثارگری این شهید بزرگواری و مبارزات وی با تروریسم در کشورهای مختلف داشته، خواهد داشت.

انتهای پیام/