چمنیان: امتیازات عقب افتاده را تا نیم فصل جبران می‌کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد که این تیم تا نیم فصل امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: ما در ابتدای فصل استراتژی برای خودمان تعیین کردیم و سعی می‌کنیم بازی به بازی بر اساس استراتژی تعیین شده شرایط را پیش ببریم. در حال حاضر از برنامه‌ریزی‌مان چند امتیاز عقب هستیم که تلاش می‌کنیم تا پایان نیم فصل اول امتیازات عقب مانده را جبران کنیم.

وی افزود: شهرخودرو تیم بسیار خوبی است و ما با دید احترام به آنها نگاه می‌کنیم. شهرخودرو فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و سال گذشته نیز نتایج خوبی کسب کرده است. تلاش ما بر این است که هم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هم بر اساس آنالیزی که از نقاط ضعف و قوت شهرخودرو داشتیم، استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: پس از بازی با صنعت نفت که بچه‌ها نمایش زیبایی داشتند، ما نیز همانند تمامی تیم‌ها فرصت زیادی نداریم که تمرین کنیم.

چمنیان با ابراز رضایت از وضعیت تیم تراکتور، یادآور شد: بچه‌ها با اراده و با انگیزه هستند. در این سه هفته نیز هم هواداران از عملکرد تیم راضی هستند و هم ما امیدوار شدیم که با تمرین بیشتر شرایط را بهتر کنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا محروم و مصدوم برای این دیدار دارید یا خیر؟»، گفت: مصدوم‌ها همگی به دیدار مقابل شهرخودرو رسیدند و فقط اکبر ایمانی به دلیل سه اخطاره بودن محروم است. تمام بازیکنان آماده هستند که با تمام توان وارد زمین شوند.

مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد که این تیم تا نیم فصل امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

انتهای پیام/