تقدیر نویل از شیاطین سرخ/ یونایتد می تواند مدعی قهرمانی بماند

فیل نویل بعد از پیروزی منچستریونایتد مقابل ولوز گفت شیاطین سرخ می توانند تا پایان فصل جایگاه خود به عنوان مدعی قهرمانی را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فیل نویل ستاره سابق منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 این تیم مقابل ولوز در بازی دیروز دو تیم از عملکرد درخشان شیاطین سرخ در این بازی تقدیر کرد و گفت یونایتد توان این را دارد که تا پایان فصل جایگاه فعلی اش به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر را حفظ کند.

یونایتد با این پیروزی فاصله‌اش با لیورپول صدرنشین را به 2 امتیاز کاهش داد. حالا برای اولین بار بعد از فصل 2012-2013 صحبت های زیادی درباره امکان قهرمانی یونایتد مطرح می شود و این احساس بازی به بازی و با درخشش شیاطین سرخ افزایش می یابد.

فیل نویل در این باره گفت: به نظرم تیم یونایتد می تواند مدعی قهرمانی بماند. لیورپول الان صدرنشین است و با شایستگی در صدر ایستاده. اگر نظر من را بپرسید آنها در حال حاضر بهترین تیم کشور هستند. و الان فقط یونایتد است که می تواند آنهارا از نزدیک تعقیب‌ کند و به چالش بکشد.

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: چلسی و تاتنهام این اواخر افت کردند و فقط اورتون شرایط خیلی خوبی دارد ولی نه در حد مدعی بودن. منچسترسیتی هم صعودش را شروع کرده ولی خیلی عقب افتاده. یونایتد اگر همین عملکرد را داشته باشد بدون شک تا پایان در کورس قهرمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال منچستر یونایتد – ولورهمپتون+ فیلم
خوشحالی عجیب ستاره پرتغالی یونایتد
نتیجه و خلاصه بازی منچستر یونایتد 2 – 2 لستر سیتی + فیلم

انتهای پیام/ک