پیروانی: مقابل سایپا از فرصت‌ها استفاده نکردیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: مقابل سایپا موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امیرحسین پیروانی پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به خصوص در 20 دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم نیز حدود 30 دقیقه تمرکز نداشتیم و تحت فشار قرار گرفتیم و تیم سایپا نیز در این نیمه به توپ‌های بلند رو آورد و سعی داشت روی توپ‌های برگشتی یا توپ‌های دوم موقعیت خلق کند که موفق هم بود و در نهایت به گل رسید.
وی افزود: باید از بازیکنان خوب صنعت نفت تشکر ویژه کنم. این بازیکنان جوان پس از دریافت گل تمرکز خود را حفظ کردند و به بازی برگشتند. شاید اگر بخواهم بگویم مهمترین مشخصه تیم ما در این بازی چه بود، باید به برگشت به بازی و امید اشاره کنم که تا آخرین لحظه امید داشتیم. ما سعی کردیم در 10 دقیقه پایانی، با توجه به اینکه نتیجه را واگذار کرده بودیم سیستم خودمان را به 3-4-3 تغییر بدهیم و بیشتر در حمله شرکت کنیم که خوشبختانه در یکی از ارسال‌ها به گل رسیدیم‌.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: تیم سایپا هم در این بازی شرایط خوبی داشت و با توجه به اینکه بازی‌های قبلی آنها را آنالیز کرده بودیم، در این بازی عملکرد بهتری نسبت به تمام بازی‌های قبلی داشت. به خصوص عملکرد آنها از دقیقه 45 تا 70 عالی بود و اگر با همین روند کار خود را ادامه دهد، قطعاً جایگاه بهتری هم کسب خواهد کرد. یک مربی خوب و تیم خوب در مجموعه سایپا وجود دارد که باید از میزبانی آنها نیز تشکر کنم.
پیروانی ادامه داد: در مورد تیم خودمان هم پس از بازی صحبت کوتاهی با آقای پورموسوی داشتیم و برای بررسی بیشتر باید فیلم بازی را ببینیم تا با جزئیات بررسی کنیم که چه اتفاقی برای تیم ما می‌افتد که با گذشت 9 هفته از لیگ، 20، 30 دقیقه تمرکزمان را از دست می‌دهیم. باید روی این مسئله کار کنیم که زمان کافی هم داریم و باید فیلم بازی را فردا بینیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. لیگ ادامه دارد و ما هم باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.
وی درباره داوری دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: داور جوان بود و کمتر او را دیده بودم. او قضاوت خوبی داشت و به هر حال فکر می‌کنم خودش بهتر از هر کسی می‌تواند یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند و شاید تجدیدنظری روی برخی تصمیمات داشته باشد، اما در مجموع فکر نمی‌کنم اشتباه تاثیرگذاری از داور دیده باشیم و امیدوارم در آینده بهتر و با تجربه‌تر قضاوت کند.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه چقدر به تفاوت شرایط آب و هوایی و میزان دمای تهران و آبادان و تاثیر آن روی بازی اعتقاد دارد، گفت: طبیعی است که ما در یک شهر همسطح دریا و گرمسیر تمرین می‌کنیم و تهران شهری است که آب و هوای سردتری نسبت به آبادان دارد. با این حال فوتبال حرفه‌ای شده و باید شبیه‌سازی تمرین و طراحی تمرین را طوری انجام دهیم که این اتفاقات کمترین تاثیر را روی عملکرد تیم‌ها داشته باشد. نمی‌توانیم بگوییم علت اصلی عملکرد امروز ما دمای هوا بوده است  و فکر می‌کنم عملکرد تیم ما بیشتر تحت تاثیر عدم تمرکز و شرح وظایف بازیکنان بود.
پیروانی درباره بازگشت حکیم نصاری به ترکیب، گفت: خیلی از این بابت خوشحالم. حکیم نصاری از بازیکنان دوست‌داشتنی تیم ماست که هم به لحاظ فنی شرایط ایده‌آل را دارد و هم ارتباط خوبی به لحاظ روحی و فنی، بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد می‌کند و حلقه ارتباطی ماست. متأسفانه او دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داده بود و خوشحالم که امروز بازگشت خوبی به تیم داشت که منجر به نتیجه شد و هم خودش را پیدا کرد که امیدوارم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/