سعید آقایی: عذر می‌خواهم که نتوانستم جوابش را طوری بدهم و که لایق خودش بود

من بازیکن بی غیرتی نیستم که یک نفر به هم‌تیمی‌هایم که مثل برادرانم هستند و پیراهن این تیم که امانت هواداران به ماست فحش بدهد، چیزی نگویم و نگاه کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبل از این هم توضیح دادم. بی‌خود که نمی‌شود به کسی حرف زد. بازیکن آنها بعد از اینکه حامد توپ را گرفت به او ضربه زد و بعد از آن هم فحش داد! در آن لحظه باید چه می‌کردم؟ نگاه می‌کردم تا هم‌تیمی‌ام هم ضربه بخورد و هم فحش؟ حالا ضربه می‌گوییم فوتبالی است و اتفاق افتاده اما برای چه باید فحش بدهد؟

وی افزود: این آقا می‌گوید فحش ندادم و دروغ می‌گویند. از او می‌خواهم اینقدر وجودش را داشته باشد که او راست بگوید که چه گفته و چرا با او بحث کردم. من اینقدر جراتش را دارم که بگویم بله جواب فحش او را دادم ولی او هم اگر وجودش را دارد دروغ نگوید. این فوتبال تمام می‌شود و برد و باخت همیشه هست اما چرا به خودش اجازه می‌دهد بی دلیل به بازیکن پرسپولیس فحش بدهد؟

آقایی گفت: من بازیکن بی غیرتی نیستم که یک نفر به هم‌تیمی‌هایم که مثل برادرانم هستند و پیراهن این تیم که امانت هواداران به ماست فحش بدهد، چیزی نگویم و نگاه کنم. از هواداران و خصوصا هم‌تیمی‌هایم عذر می‌خواهم که آنطور که باید نتوانستم جواب او را بدهم و چیزی که لایق خودش بود را نشان دهم! از کادرفنی و خصوصا آقای گل‌محمدی عذر می‌خواهم و واقعا در آن لحظه که یک نفر به هم تیمی‌ام بی جهت فحش بدهد نمی‌دانستم چه باید بکنم. مطمئن هستم که با انگیزه و توان بیشتر برابر سپاهان قرار خواهند گرفت و به نتیجه خوبی می‌رسیم.

انتهای پیام /