لیگ برتر والیبال| شهنازی: هزینه های بیخود نکنیم و آن را در والیبال خرج کنیم ایرادی ندارد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: چه ایرادی دارد که چند هزار دلار برای والیبال هزینه شود که شادی و نشاط برای مردم به ارمغان می‌آورد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ناصر شهنازی درمورد پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال سایپا مقابل آذرباتری در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: با وجود احترامی که برای تیم آذرباتری قائل هستم، اما ایجاد انگیزه برای بازیکنان در این مسابقه کار سختی بود. در ست دوم بازیکنان حریف بسیار تلاش کردند و با وجود هماهنگی که ما داشتیم توانستند ما را تحت فشار قرار دهند.

وی ادامه داد: برنامه ما این بود که در این مسابقه به برخی بازیکنان اصلی خود استراحت دهیم، چراکه نیاز بود که بازیکنان ذخیره نیز در یک دیدار جدی و سنگین به میدان بروند. باید یاد بگیریم که تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم تا مانند بازی با شهرداری اورمیه دچار مشکل نشویم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درخصوص استفاده از ویدئوچک در دور برگشت رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: در کشورمان پول‌های زیادی خرج می‌شود که برای مردم شادی‌آفرین نیست. با این شرایط چه ایرادی دارد که چند هزار دلار برای والیبالی هزینه شود که شادی و نشاط برای مردم به ارمغان می‌آورد؟

شهنازی گفت: هر باشگاه به طور میانگین در یک فصل حدود ۵ میلیارد تومان برای حضور در لیگ برتر هزینه می‌کند. می‌توان پس از هماهنگی با باشگاه‌ها، مقداری از هزینه تأمین ویدئوچک را از بودجه باشگاه‌ها تأمین کرد تا جلوی اختلافات و درگیری‌های احتمالی در بازی گرفته شود. شنیده ام هزینه تأمین سیستم ویدیوچک حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان است که در مقابل هزینه‌های دیگر واقعاً رقمی نیست.

انتهای پیام/