شکوری: 500 هزار یورو باید به بودیمیر بدهیم/ ادامه بحث بشار به تیم ما کمک نمی کند

بحث کالدرون و کمک هایش را داریم که همچنان باز است. اما پرونده بودیمیر قطعی شده و شاید کمتر از یک ماه آینده حدود 500هزار یورو به حساب او واریز می کنیم. این رای کاملا قطعی است. مبلغ او قطعی است و این پول را باید هرطور شده به حسابش واریز کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در رابطه با بشار باید بگویم قرارداد وی در اردیبهشت تمام شد که باشگاه آن را تمدید کرد. همانگونه که حمید مطهری گفت تیم ما با یک نفر سنجیده نمی شود و روی شرایط تیمی تاکید داریم. به هر حال این اتفاق درست یا غلط افتاد و بشار جدا شد اما باید با داشته های مان که قوی هستند و با همان ها در فینال آسیا حاضر شدیم ادامه بدهیم و باید تمرکز خود را روی همین بازیکنان بگذاریم.

وی افزود: تا نیم فصل نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم زیرا بازیکن آزاد ایرانی وجود ندارد و باید تا نیم فصل با همین بازیکنان که بسیار خوب و توانمند هستند کار را جلو ببریم. همین الان با سه بازی کمتر جزو مدعیان هستیم و قطعا امسال هم مدعی قهرمانی خواهیم بود. ادامه این بحث به تیم ما کمک نمی کند. مدیریت کادرفنی و بازیکنان با تمام توان به دنبال نتیجه گیری هستند و در کنار هم با قدرت به کارمان ادامه داده و با تمام توان از کادرفنی حمایت می کنیم. ادامه دادن پرونده بشار هیچ کمکی به ما نمی کند.

انتهای پیام/