وقتی رسول‌پناه، سمیعی را هم برای جدایی بشار راضی کرد

جالب است که می‌گویند سمیعی مدیرعامل کنونی هم به خواست رسول‌پناه و اعضای هیات‌مدیره با این جدایی موافقت کرده و هم در این جدایی نقش داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا بشار رسن بازیکن عراقی این تیم اعلام کرد در قطر می‌ماند تا با تیم جدیدش قرارداد ببندد. تازه همه یادشان افتاد در جلسه‌ای که قبل از بازی‌های آسیایی در هتل میان رسول‌پناه و بشار برگزار شد برای چه بوده است. او به راحتی مجوز جدایی این بازیکن را بعد از بازی‌های آسیایی داد تا باز هم همه را غافلگیر کند. البته گفته می‌شد 2 عضو دیگر هیات‌مدیره با این بازیکن توافق کرده بودند و رسول‌پناه بعد از آنها به این توافق تن داد.

جالب است که می‌گویند سمیعی مدیرعامل کنونی هم به خواست رسول‌پناه و اعضای هیات‌مدیره با این جدایی موافقت کرده و هم در این جدایی نقش داشته است. با وجود این همه‌چیز به نام رئیسی نوشته شده که قرار بود از پرسپولیس برود اما این اتفاق رخ نداد و وزارت ورزش با این جدایی مخالفت کرد. جدایی بشار باز هم صدای اعتراض یحیی گل‌محمدی را بلند کرد و البته بیانیه باشگاه در این رابطه را هم توجیهی بر کار اشتباه باشگاه قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:
اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس؛ رسول پناه نامه سمیعی را امضا نکرد
همه از پرسپولیس به قطر می روند جز رسول پناه
جلسه رسیدگی به شکایت خلیل زاده از رسول پناه برگزار نشد

انتهای پیام /