سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی‌سازی مشخص شد

در جلسه آتی هیأت واگذاری انشاالله اساسنامه استقلال که از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل می شود، افزایش سرمایه شرکت از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان مصوب و متعاقباً به ثبت شرکت ها ارسال می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابوالقاسم شمس جامخانه عضو هیأت عامل و معاون سازمان خصوصی سازی گفت : افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می شود. بر اساس مجمع عمومی فوق العاده ای که روز گذشته برگزار شد، سرمایه استقلال هم از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان می رسد. این اقدامی بود که باید صورت می گرفت.

وی افزود: در جلسه آتی هیأت واگذاری انشاالله اساسنامه استقلال که از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل می شود، افزایش سرمایه شرکت از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان مصوب و متعاقباً به ثبت شرکت ها ارسال می شود. مجمع صورت های مالی 31/3/99 پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و امروز مجمع عادی سالیانه شرکت استقلال برای صورت های مالی 31/4/99 برگزار شد. استقلال با تأخیر کار خود را آغاز کرده و انتظار داریم که مشاور پذیرش آن تا آخر هفته بعد اطلاعات را برای فرابورس ارسال کند و دو، سه هفته آتی هیأت پذیرش راجع به پذیرش استقلال تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام/