مظاهری و حسینی از دید سنگربان سابق آبی ها

حسینی می‌تواند جایگزین شایسته رشید ‌مظاهری باشد. جفت این ها دروازه بان شماره یک استقلال هستند و اگر خدایی ناکرده برای رشید مظاهری اتفاقی افتاد سرمربی می‌تواند به راحتی از حسینی استفاده کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منصور رشیدی دروازه بان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: علاقه مندان به استقلال باید صبر داشته باشند. در اوایل فصل پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بود و این تیم چند مصدوم هم داشت اما در ادامه کار این تیم تقریباً کامل شد و دو، سه هفته است که روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: رشید مظاهری نباید دچار غرور شود. هرچه پربارتر می شود باید سر به زیر تر شود. او باید رقابتش رابا حسینی داشته باشد و در عین حال با او رفیق هم باشد. اینگونه هر دو دورازه بان استقلال می توانند پیشرفت کنند. حسینی می‌تواند جایگزین شایسته رشید ‌مظاهری باشد. جفت این ها دروازه بان شماره یک استقلال هستند و اگر خدایی ناکرده برای رشید مظاهری اتفاقی افتاد سرمربی می‌تواند به راحتی از حسینی استفاده کند. امیدوارم روز به روز شرایط استقلال بهتر شود. الان تیم کامل شده و هیچ عذر و بهانه ای برای هیچ کس قابل قبول نیست.

انتهای پیام/