علی کفاشیان: بهتر است رئیس فدراسیون، فوتبالی باشد/ امیدوارم مارک ویلموتس در دادگاه CAS محکوم شود

کسی که جلو می‌آید باید مدیر باشد. اگر فوتبال هم بازی کرده باشد که چه بهتر. رئیس بعدی فدراسیون باید صاحب تجربه باشد و بتواند با مسئولان بالادستی، مجلس و دولت تعامل سازنده داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسون فوتبال گفت: مشکل ساختمان حل می‌شود. اگر پول بیاید و به شرکت شستا پرداخت شود، آنها دیگر شکایتی نخواهند داشت! پول ویلموتس در حساب فیفا هست. می‌توان با مذاکره و با واسطه آن پول را گرفت. با همان پول می‌شود ساختمان فدراسیون را آزاد کرد. فقط می‌ماند حکم ۶ میلیون یورویی که در دادگاه CAS است. امیدوارم فدراسیون بتواند ویلموتس را در این دادگاه محکوم کند.

وی افزود: کسی که جلو می‌آید باید مدیر باشد. اگر فوتبال هم بازی کرده باشد که چه بهتر. رئیس بعدی فدراسیون باید صاحب تجربه باشد و بتواند با مسئولان بالادستی، مجلس و دولت تعامل سازنده داشته باشد. برعکس آن هم صادق است. دولت و مجلس هم باید از فوتبال حمایت کنند. وقتی تیم ملی به جام جهانی می‌رود و میلیون‌ها ایرانی را شاد می‌کند، دولت هم باید در آن سهم داشته باشد. همه باید روی فوتبال حساس باشند. حساسیت‌ها روی فوتبال در حال حاضر منفی است و باید نگاه مثبت هم داشت. همیشه نباید دنبال ایراد بود.

بیشتر بخوانید:
بهاروند: کفاشیان بهترین دوست من است/ هدف شان تخریب فوتبال است
کفاشیان: با اتفاقاتی که برایم در فوتبال افتاد در انتخابات شرکت نمی‌کنم

انتهای پیام/