نوازی: به قول قلعه نویی تیم خوب دوید و بردیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نسبت به بازی تراکتور نیز امروز تغییراتی داشتیم و گل بیشتری می‌توانستیم بزنیم و دروازه بان سایپا ناجی تیم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوازی عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار با سایپا که با برد یک بر صفر شهر خودرو همراه بود اظهار داشت: باید از بچه‌های تیم و هواداران تیم تشکر کنم. آنها در استادیوم حضور ندارند اما روح و رعایشان پشت تیم است و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد رفته رفته بهتر شویم و نسبت به بازی تراکتور نیز امروز تغییراتی داشتیم و گل بیشتری می‌توانستیم بزنیم و دروازه بان سایپا ناجی تیم شد.
مربی شهر خودرو بیان کرد: شهر خودرو جوان و آینده‌دار است و باید صبر و حوصله داشته باشیم. همیشه گفته‌ام شانس در فوتبال دخیل است؛ همچنان که در دو هفته اخیر در دفاع تیمی خوب کار کرده بودیم و جواب داده است و در بازی امروز و تراکتور دروازه را بسته نگه داشتیم.
نوازی با اشاره به اینکه اگر خودمان را باور داشته باشیم اتفاقات بهتری برای شهر خودرو رخ می‌دهد گفت: بازهم باید از بچه‌ها تشکر کنم و باید در دفاع و حمله بیشتر کار کنیم زیرا اتفاق عجیب و غریب در فوتبال زیاد می‌افتد.
وی تصریح کرد: تمام بازیکنان ما امروز خوب بودند و این خوب بودن تک تک بچه‌ها سبب این نتیجه شد و باید وظایف خود را به خوبی صورت دهیم؛ از امیر قلعه نویی پرسیدند چرا بردید و ایشان در آن بازی گفت تیم خوب دوید و بردیم.

انتهای پیام/