کلوپ: وضعیت کنونی پنجره نقل و انتقالاتی خیلی پیچیده است

خرید بازیکن در پنجره زمستانی تصمیمی قطعی و گرفته شده در لیورپول نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  از ابتدای فصل جاری که لیورپولی ها فیرجیل فان دایک را به عنوان فرمانده خط دفاع خویش به خاطر مصدومیتی سنگین از دست دادند، با کمبود بازیکن مواجه بوده اند.

تیم یورگن کلوپ در هفته های که تاکنون پشت سرگذاشته فقط به خطر نبود فان دایک لطمه ندیده بلکه با مصدومیت های سنگین دیگری نیز مواجه شده است.

به همین خاطر تا قبل از شروع سال و بازشدن پنجره نقل و انتقالات میان فصل، رسانه ها پیش بینی می کردند که لیورپول خریدهای برای رفع نقاط ضعف خود انجام دهد.

اما کلوپ اکنون که 4 روز از ژانویه گذشته و پنجره نیز باز است، از چیزی دیگر حرف می زند.

مربی سرد و گرم چشیده آلمانی با توجه به  گرفتاری های مالی زیادی که کرونا برای باشگاهش ایجاد کرده، اطمینان ندارد که حتما در این ماه خریدی کند.

این نکته مهمی است که او در صحبت های روز گذشته اش به آن اشاره داشت. کلوپ که از سال 2015 هدایت تیم آنفیلدی را برعهده دارد و با آن قهرمان اروپا و انگلیس نیز شده، گفت:این امکان را داریم که مشکلات مان را برطرف کنیم.با توجه به وضعیت کنونی نمی دانم که آیا حتما در آغاز سال بازیکنی را می گیریم یا خیر.

وی افزود:وضعیت کنونی پنجره نقل و انتقالاتی خیلی پیچیده است. بندرت تیمی پیدا می شود که پول داشته باشد.این که فقط به طور ظاهری در این بازار حاضر باشی، فایده ای ندارد. بلکه باید بهترین تصمیم را گرفت.

لیورپول اکنون بعد از انجام 16 بازی فصل 2021-2020 در صدر جدول لیگ برتر است.

انتهای پیام/