کونسیسائو: هر موقع طارمی و کورونا با هم بازی می‌کردند ما خطرناک بودیم

سرمربی پورتو پس از پیروزی مقابل موریرنسه به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری 3 بر صفر رسید. طارمی در این بازی درخشان ظاهر شد و مورد تمجید رسانه‌های پرتغالی و روزنامه معتبر آبولا قرار گرفت.

کونسیسائو نیز پس از این مسابقه از مهاجم ایرانی خود تعریف کرد و اظهار داشت: ما 3 گل به ثمر رساندیم ولی موقعیت‌های بیشتری داشتیم. در این مسابقه لحظاتی وجود داشت که به دلیل عدم ثبات من آن را نمی‌پسندیدم اما لحظاتی هم بود که بازیکنان تمام آنچه که باید انجام می‌دادند، به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هر موقع طارمی و کورونا با هم بازی می‌کردند ما خطرناک بودیم. بازیکنان ما توانستند خیلی خوب طارمی را بین خطوط پیدا کنند و از عمق و عرض زمین استفاده کنند. لحظاتی هم بود که ما کار آسان را پیچیده می‌کردیم و به نظرم اگر گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم کسی تعجب نمی‌کرد. در کل باید بگویم از نتیجه راضی هستم.

پورتو در جدول لیگ پرتغال پس از دوازده هفته در رده دوم با 28 امتیاز قرار گرفته است و اسپورتینگ لیسبون را با 32 امتیاز در صدر می‌بیند. البته جدال بنفیکا با سانتاکلارا به دلیل شرایط نامطلوب آب و هوایی به تعویق افتاد و اگر این تیم بتواند به پیروزی برسد، می‌تواند جای پورتو را در جدول بگیرد.

کونسیسائو ادامه داد: ما می‌خواهیم به قهرمانی دست پیدا کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. این یک ماراتن است و ما خودمان را آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام/