عنایتی: دوران وقت کشی دیگر تمام شده است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهرتن گفت: فوتبال خیلی قشنگ است اما آدم هایی به این فوتبال آمده اند که روحش را ناراحت کرده و وضعیت آن به این شکل در آمده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست تیمش مقابل آرمان گهرسیرجان در خصوص بازی اظهار داشت: بازی برای تیم ما دو نیمه متفاوت داشت. نتوانستیم برنامه و تاکتیک هایی را که هفته گذشته تمرین کرده بودیم در زمین پیاده کنیم. ۲ گل بدی را دریافت کردیم اما با این حال شرایط در نیمه دوم کاملا متفاوت شد با تغییرات و تعویض هایی که انجام دادیم موفق شدیم نبض بازی را کاملا در نظر بگیریم.
عنایتی ادامه داد: بازی در نیمه اول کاملا یک طرفه بود و فرصت های گلزنی بی شماری که بدست آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم به تیم آرمان گهر تبریک می گویم امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
سرمربی هوادار در مورد اینکه این باشگاه از باشگاه آرمان گهر بابت استفاده غیرمجاز این تیم از علی وزیری پناه شکایت کرده است گفت: این مسائل مربوط به مدیریت باشگاه می شود و در حیطه وظایف من نیست که به آنها پاسخ یا در مورد آن صحبت کنم. مدیران باشگاه به خوبی می دانند در مورد این مسائل چه اقداماتی را انجام دهند.
وی در مورد اعتراض خود به تیم داوری بازی با آرمان گهرسیرجان بیان داشت: واقعا دیگر خسته شده ام دوستانی که در کمیته داوران هستند نمی دانم با چه دیدی به تیم های بخش خصوصی نگاه می کنند فکر می کنم از بین 8 بازی که انجام دادیم شرایط داوری در 5 یا 6 مسابقه شرایط خوبی نبود. عادت ندارم در مورد داوری صحبت کرده و جنجال درست کنم به هر حال داوران زحمت می کشند ولی در بعضی جاها اشتباهات داوری بسیار کسل و خسته کننده می شود. هر چقدر در مورد داوری صحبت کنیم درست نمی شود و فکر می کنم هر کس زور بیشتری داشته باشد می تواند داوری و همه چیز را نیز داشته باشد.
عنایتی اضافه کرد: ما توکل‌مان به خداست و تمام توان مان را به کار می گیریم که از راه درست به موفقیت برسیم.
وی تصریح کرد: امروز در نیمه دوم روح فوتبال آزرده شد چرا که قرار نیست هر تیمی که تحت فشار است به هر نحوی نتیجه بگیرد دوران وقت کشی تمام شده است فوتبال بازی جوانمردانه است اتفاقات در درون زمین افتاد اتفاقات خوبی نبود امیدوارم به جایگاهی برسیم که با فوتبال برابر همدیگر پیروز شویم.
عنایتی ادامه داد: فوتبال خیلی قشنگ است اما آدم هایی به این فوتبال آمده اند که روحش را ناراحت کرده و وضعیت آن به این شکل در آمده است. این باخت برای ما توجیه ندارد ما در نیمه اول واقعا بد بودیم می توانم بگویم این نیمه برای من تعجب برانگیز بود. با این حال فکر می کنم شرایط آب و هوایی سنگین سیرجان نیز روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت.
سرمربی هوادار افزود: در نیمه دوم به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم از تلاش بازیکنان در این نیمه تشکر می کنم. این بازی برای ما تمام شد و ما برای بازی بعدی آماده خواهیم شد.
وی بیان کرد: برنامه ریزی که باشگاه ما دارد برنامه ای 5 ساله است ما قرارداد 15 بازیکن را تمدید کردیم و با بازیکنانی که قرارداد بستیم قرارداد هم فنی و هم دلی بود زمانی که ما تیم را بستیم تورم آن زمان کمتر بود اینکه برخی مصاحبه می کنند و می گویند هوادار پولدار ترین تیم لیگ یک محسوب می شود برایم واقعا خنده دار است. به جرئت می توانم بگویم ما با کمترین هزینه تیم را بستیم. برخی دوستان شیطنت می کنند و روح فوتبال اینجا خراب می شود که دوستان مصاحبه می کنند تا یک تیم را به حاشیه ببرند تا خودشان موفق شوند!
عنایتی گفت: ما ارزان ترین تیم لیگ یک هستیم و اصلا توقع نداریم که به لیگ برتر صعود کنیم توان و تلاش‌مان را به مانند 17 تیم دیگر انجام می دهیم بازیکنان مان از نظر فنی فوق العاده هستند ولی برنامه ریزی ما کوتاه مدت نیست. سعی کردیم با یک برنامه ریزی خاص و ویژه رو به جلو حرکت کنیم اگر زودتر از آن برنامه ریزی که انجام دادی به موفقیت برسی به آن می گویند موفقیت اگر هم نرسی چیزی را از دست نمی دهی.
سرمربی هوادار ادامه داد: اصلا زیرساخت های ما برای حضور در لیگ برتر مناسب نیست ولی تلاش مان را می کنیم که موفق باشیم و در پایان فصل به جایگاه خوبی برسیم.

انتهای پیام/