استراتژی نیم فصل پرسپولیسِ گل محمدی مشخص شد

پرسپولیس زیبا بازی نمیکند اما بنظر میتوان لقب تاکتیکی ترین تیم لیگ برتر را به پرسپولیسِ یحیی داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اگر به عقب برگردیم، پرسپولیس از پایان فصل قبل این بازیکنان را از دست داده است: علیرضا بیرانوند ، مهدی ترابی ، علی علیپور ، محسن ربیع خواه، امیر روستایی ، بشار رسن ، شجاع خلیل زاده، محمد نادری و اوساگونا(البته از انتونی استوکس هم میتوان نام برد).

از میان این بازیکنان ۷ نفر جز ترکیب اصلی تیم فصل قبل یحیی بودند. اتفاقی که میتوانست هر تیمی را نابود کند اما کادر فنی پرسپولیس بسیار با تجربه عمل کردند و تیمی ساختند که به راحتی نمیبازد.

سرخ پوشان در تمام نقاط زمین میجنگند! شاید به ندرت بتوان بازیکنی در ایران به سن و سال حسینی پیدا کرد که اینگونه تلاش کند و در بازیهای درگیرانه شرکت کند.

جنگندگی همان چیزیست که محرم نویدکیا هم راجب قرمزهای پایتخت گفت!

در روز بازی با سپاهانی که در همه بازیهای خود موفق به گلزنی شده بود، یحیی هر سه هافبک جنگنده سرخها را همزمان بازی داد تا به قول نویدکیا جنگ تن به تن را بوجود بیاورند. از طرفی یحیی خوب میداند عبدی جوان هر وقت نیمکت نشین شده در بازی های بعدی با جنگندگی بیشتری وارد میدان میشود.شاید هفته بعد شاهد تاکتیکی ترین دربی تاریخ باشیم که دو ایرانی آن را رقم میزنند. نیمکت پرسپولیس خالیست اما یحیی به تیمش جنگیدن را یاد داده است. آنها به راحتی تسلیم نمیشوند. کادر فنی این تیم خوب میداند که اگر به چهار تیم سپاهان ، استقلال ، گلگهر و فولاد نبازد روزهای خوشبختی از راه خواهند رسید.بنظر میرسد هدف یحیی گرفتن ۲۵ امتیاز در نیم فصل اول باشد تا در نیم فصل دوم و اضافه شدن عیسی آل کثیر و احتمالا خرید یک پلی‌میکر و یک مدافع و یک مهاجم، فرصت دوباره ای برای قهرمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
پیروانی: از سپاهان ممنون هستیم که امروز مقابل پرسپولیس بازی کردند
مطهری: فشار روانی به خاطر ۳ مساوی روی پرسپولیس هست
مرزبان: خوشحالیم از اینکه توانستیم تنش‌های موجود در بازی سپاهان – پرسپولیس را از بین ببریم
کارشناس داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان

انتهای پیام/