آخرین‌ اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال‌ اروپا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا ساعتی قبل مشخص شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از رادیو کاتالونیا و جرارد؛ کارلس آلنیا هافبک اسپانیایی و 23 ساله بارسلونا تا پایان فصل به ختافه می پیوندد. به نقل از فابریتزیو رومانو، سوکراتیس پاپاستا توپولوس مدافع آرسنال به احتمالا راهی جنووا میشود

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر همچنان به باشگاه های مختلف پیشنهاد می شود. به نقل از اسکای، کریستین اریکسن و مارکو آرناتوویچ به وست هم پیشنهاد شده اند.

به نقل از اسکای؛ ژردان شکیری و دیووک اوریگی در لیورپول می مانند. همچنین اودیون ایگالو مهاجم نیجریه ای باشگاه منچستریونایتد تا پایان ماه ژانویه با این تیم قرارداد دارد و پس از آن به باشگاه خود یعنی شانگهای شنهوا باز خواهد گشت.

به نقل از BBC؛ فیکایو توموری مدافع نیمکت نشین چلسی با عقد قراردادی داهی لیدز یونایتد خواهد شد.

به نقل از رومئو آگرستی و نیزار کینسلا از سایت گل، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی و 34 ساله چلسی علی رغم علاقه یوونتوس و ابراز علاقه شخص پیرلو، قرار است به کارش در چلسی ادامه دهد.

جمال موسیالا هافبک تهاجمی 17 ساله و انگلیسی باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از اسکای آلمان، جمال موسیالا اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با بایرن مونیخ تا سال 2025 به امضا خواهد رساند.

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. لیورپول و رئال مادرید از مشتریان جدی این بازیکن به حساب می‌آیند اما احتمال اینکه این مدافع اتریشی راهی مادرید شود بیشتر است.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ ناپولی قصد فروش آرکادیوش میلیک با قیمتی ارزان را ندارد.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه میلان محمد سیماکان، مدافع فرانسوی را در ژانویه 2021 می خواهد و برای او پیشنهادی 15 میلیون یورویی به علاوه پاداش به استراسبورگ ارائه کرده است.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس تنها تیمی است که تاکنون برای جذب پاپو گومز پا پیش گذاشته و در خصوص جذب این ستاره آرژانتینی از آتالانتا اطلاعات خواسته است. در صورتی که یوونتوس بتواند فدریکو برناردسکی را در ژانویه بفروشد، می تواند مذاکرات برای جذب گومز را به شکلی جدی دنبال کند.

انتهای پیام/