لباس «کی‌روش» بر تن فکری؛ دیسیپلین سرمربی آبی‌ها آرامش را به استقلال بازگرداند

اقدامات محمود فکری در استقلال از روزی که به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد موجب شده تا این تیم پس از بلبشویی که در دو برهه در دوران شفر و سرمربیگری مجید نامجو مطلق داشت بار دیگر به نظم و انضباط تیمی لازم برای حضوری موفق در لیگ برتر برسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود فکری در دوران نسبتا طولانی مدت بازی در تیم استقلال خیلی زود با تکیه بر جایگاه تیمی و شخصیت ذاتی که داشت، توانست بازوبند کاپیتانی استقلال را برای سالهای متمادی بر بازو ببندد. او با همان دیسیپلین خاصی که داشت و احترامی که برای هم تیمی هایش قایل بود نوعی عزت و احترام متقابل را برای خود دست و پا کرد و هواداران این تیم نیز همواره به او به عنوان یک کاپیتان مقتدر نگاه می کردند. فکری حالا در کسوت سرمربی به تیم استقلال برگشته و بار دیگر با همان دیسیپلین در جایگاهی به مراتب بالاتر، مجموعه تیم را تحت کنترل خود دارد.

این نظم و انضباط تیمی که فعلا در استقلال حاکم شده است هواداران استقلال را به یاد وضعیت تیم ملی در دوران سرمربیگری کارلوس کی روش می اندازد، فعلا جواب داده و اخباری که از دور و بر تیم استقلال به گوش می رسد مشخص کرده استقلال بدون حاشیه و حرف و حدیث به استقبال دربی می رود. به یاد داریم در سال های ابتدایی ورود کی روش به تیم ملی او با کنار گذاشتن سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی در حساس ترین مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل که تیم ملی به دو برد و یک مساوی نیاز داشت آنها را خط زد و در نهایت با 3 پیروزی جواز حضور در جام جهانی را گرفت و از آن پس همه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی حساب کار دستشان آمد.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| بازگشت میلیچ و حضور نادری در برنامه های گروهی
دو ابهام ترکیب استقلال برای دربی
فریبا: استقلال صدرنشین لیگ است و ایرادی ندارد زیبا بازی نمی‌کند

انتهای پیام/