نیکبخت: استقلال تمرکزش را روی شهرآورد بگذارد

آلومینیوم اراک با اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده است اما فوتبال را خوب بازی می‌کند و در ضد حملات خطرناک است. آنها با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین حاضر شده بودند اما نمایش خوب شاگردان فکری اجازه نداد تا فرصت چندانی به دست آورند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال همین‌طور باید با برنامه کارش را ادامه دهد. عملکرد استقلال تا اینجای کار قابل ستایش بوده و می‎‌تواند شانس اول قهرمانی باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم محمود فکری میلیچ‌ را مورد بخشش قرار دهد و این بازیکن بتواند دوباره برای آبی‌پوشان بازی کند. این یک مشکل خانوادگی است که باید درون خانواده حل شود.

نیکبخت تصریح کرد: بازگشت شیخ دیاباته به ترکیب استقلال اتفاق خوبی برای این تیم است. او بازیکن بزرگی است و به طور حتم خط حمله استقلال تقویت خواهد شد.در حال حاضر استقلال سه مهاجم آماده دارد که هر کدام از آنها می‌توانند در روز شهرآورد برگ برنده آبی‌پوشان باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید تمام تمرکز خود را در این هفته بر روی شهرآورد بگذارد. در شهرآورد تیمی برنده خواهد بود که تمرکز کافی داشته و کمتر اشتباه کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام/