کفش طلای دیاباته، شاید نیم‌فصل

با وجود فشارهای باشگاه و هواداران درخصوص اهدای کفش طلای آقای گل فصل گذشته استقلال، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خبر می‌رسد که همچنان آنها هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارند و مشخص نیست جایزه آقای‌گل فصل گذشته لیگ چه زمانی به او اهدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هواداران استقلال از مدت‌ها پیش این درخواست را در فضای مجازی مطرح کرده و حتی رسانه‌ها نیز به آن پرداختند اما با نزدیک شدن به دربی یک بار دیگر این موضوع پررنگ شده و بار دیگر این خواسته مطرح شد که قبل از دربی این کار انجام شود.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد که فعلا خبری از اهدای کفش طلا به مهاجم مالیایی استقلال نیست. یکی از مسئولان سازمان لیگ در این خصوص پاسخ داد: «به‌جز جایزه دیاباته حدود ۱۲ آیتم دیگر نیز وجود دارد که باید جایزه آنها نیز به نفرات برتر فصل گذشته اهدا شود. در این بین فقط شیخ‌دیاباته نیست که جایزه‌اش را می‌خواهد.»

وی افزود: «سال گذشته نیز کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال این جشن را برگزار کرد، با این حال هنوز برای فصل جاری هیچ تصمیم‌گیری جدیدی نشده و اینکه گفته می‌شود چرا جایزه شیخ را نمی‌دهید این جایزه و جشن فقط برای این بازیکن نیست و باید جوایز سایر برترین‌‌های فصل قبل را هم اهدا کنیم با این حال این احتمال وجود دارد که در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ چنین جشنی برگزار شده و جوایز را اهدا کنیم.»

انتهای پیام/