دربی 94 / کاپیتان های گلزن پرسپولیس و استقلال، آماده دربی

کایپتان های هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در شهرآوردهای قبلی توانسته اند دروازه تیم رقیب را باز کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در 93 دربی گذشته پایتخت، 104 بازیکن موفق به گلزنی شده اند. بین گلزنان دو تیم نام 5 کاپیتان فعلی سرخابی ها دیده می شود. 3 کاپیتان پرسپولیس و 2 کاپیتان استقلال توانسته اند دروازه حریف را باز کنند.

جلال حسینی، کاپیتان اول سرخها در دربی شماره 85 برای پرسپولیس گلزنی کرد. در همان بازی که فرشید اسماعیلی، کاپیتان سوم استقلال در دقیقه 18برای این تیم گلزنی کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع آبی پوشان به پایان برسد.

امید عالیشاه کاپیتان دوم سرخ ها در دربی 80 روی سانتر زنده یاد هادی نوروزی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند و وریا غفوری کاپیتان اول استقلال موفق شد در دربی 87 تک گل پیروزی بخش آبی ها را به ثمر برساند. احمد نوراللهی کاپیتان سوم پرسپولیس نیز در دربی 90 دروازه استقلال را باز کرد و آخرین پیروزی برانکو ایوانکوویچ مقابل این تیم را رقم زد.

از این رو سه کاپیتان اول پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی مقابل استقلال گلزنی کرده اند و سه کاپیتان اول استقلال به ترتیب وریا غفوری، سیدحسین حسینی و فرشید اسماعیلی هستند که غیر از حسینی، وریا و اسماعیلی موفق به گلزنی شده اند. حال باید منتظر بود و دید در دربی 94 آیا هیچ کدام از کاپیتان های دو تیم موفق به گلزنی خواهند شد یا نه.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ استقلال-پرسپولیس؛ پس از 138 روز دوباره مقابل هم
دربی 94/ تغییر سیستم سرخپوشان در شهرآورد پایتخت
دربی ۹۴| بزرگداشت شهدای اقتدار و افتخار ایران اسلامی

انتهای پیام/