دربی 94 / تغییرات سرخابی‌ها نسبت به آخرین شهرآورد

گلزنان تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دربی پایتخت دیگر در این تیم حضور ندارند و راهی تیم های دیگر شده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم پرسپولیس و استقلال در حالی روز دوشنبه نود و چهارمین شهرآورد پایتخت را تجربه می کنند که وضعیت متفاوتی را پشت سر می گذارند.

آخرین بازی دو تیم در تاریخ 5 شهریور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و آبی پوشان در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شدند.

در آن بازی دو گل استقلال را محمد دانشگر و مهدی قائدی به ثمر رساندند که هر دو در تیم فعلی استقلال نیز حاضرند. این درحالی است که در تیم پرسپولیس وضعیت کاملا متفاوت بوده و هر دو گلزن سرخ از این تیم جدا شده اند. بشار رسن و علی علیپور دو گلزن پرسپولیس در دربی شماره 93 بودند که هردو اردوی قرمزها را ترک کرده‌ و دیگر در پرسپولیس نیستند. یکی راهی ماریتیمو شده و دیگری در القطر توپ می‌زند.

به نظر میرسد وضعیت دو تیم نسبت به دربی قبلی بسیار متفاوت است. به گونه ای که از بازیکنانی که در دربی 93 به میدان رفتند، در استقلال علی کریمی و میلاد زکی پور جدا شدند در حالی که در تیم پرسپولیس محمد نادری، اوساگونا، بشار رسن، علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی 6 بازیکنی بودند که آن دربی حضور داشتند ولی دیگر در این تیم بازی نمی کنند.

بیشتربخوانید:
دربی 94/ استقلال-پرسپولیس؛ پس از 138 روز دوباره مقابل هم
دربی ۹۴| بزرگداشت شهدای اقتدار و افتخار ایران اسلامی
دربی 94/ تغییر سیستم سرخپوشان در شهرآورد پایتخت

انتهای پیام/