دربی 94/ ملکیان: خیلی دوست دارم وریا در دربی گل بزند

با توجه به این که پرسپولیس در چند بازی اخیر خود نتیجه نگرفته آن ها با انگیزه بالایی به میدان خواهند آمد به همین دلیل استقلال باید انگیزه خود را بیشتر از آن ها کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرد ملکیان پیشکسوت استقلال در خصوص پیش بینی خود از دربی اظهار داشت: استقلال در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده و به نظر من شرایطش از پرسپولیس بهتر است اما با همه این ها این دلیل نمی شود که استقلال را از پیش برنده دربی بدانیم. با توجه به این که پرسپولیس در چند بازی اخیر خود نتیجه نگرفته آن ها با انگیزه بالایی به میدان خواهند آمد به همین دلیل استقلال باید انگیزه خود را بیشتر از آن ها کند و دو برابر پرسپولیس انگیزه و روحیه برد داشته باشد تا به برتری برسد. اگر استقلال در این دیدار از پیش خودش را برنده ندانسته و دچار غرور کاذب نشده باشد، شرایطش برای برد بهتر است.

وی در ارتباط با این که دوست دارد چه کسی در دربی گلزنی کند، اظهار داشت: خیلی دوست دارم وریا با گلزنی در دربی مزد زحمت هایش را در استقلال بگیرد. او در زمین خیلی زحمت می کشد و من اگر مربی بودم، دوست داشتم ده بازیکن مثل وریا در زمین داشته باشم که این قدر در خدمت تیم هستند.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ علی موسوی: پرسپولیس ببازد، از هم می‌پاشد!
دربی 94/ فنونی‌زاده: دربی مثل شطرنج است
دربی 94/ مختاری فر: این دربی، بهترین فرصت برای باخت پرسپولیس است

انتهای پیام/