دربی 94/ فکری در راه تاریخ سازی در استقلال

محمود فکری می تواند با پیروزی در دربی به ششمین سرمربی تاریخ استقلال تبدیل شود که توانسته در اولین دربی خود برنده از زمین بازی خارج شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  دربی همانقدر که برای بازیکنان تازه وارد سخت است، برای سرمربی هایی هم که تجربه هدایت تیم شان را در این بازی مهم نداشته اند سخت و نفس گیر است و دقیقا به همین دلیل پیروزی در بازی اول برای آن ها بسیار مهم است.

محمود فکری با تجربه سال ها حضور در استقلال بارها دربی را به عنوان بازیکن تجربه کرده و حتی دو گل هم به رقیب دیرینه زده اما او روز دوشنبه برای اولین بار به عنوان سرمربی این بازی حساس را تجربه می کند، دیداری که با پیروزی در آن می تواند پا جای مربی های بزرگ تاریخ باشگاه استقلال بگذارد.

در تاریخ باشگاه استقلال فقط پرویز مظلومی، امیر قلعه نویی، رایکوف، جکیچ و عباس رضوی در اولین دربی خود برنده شدند و حالا محمود فکری می تواند به ششمین مربی این باشگاه تبدیل شود که توانسته در اولین دربی خود به عنوان سرمربی، برنده از زمین بازی خارج شوند.

در این بین شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری قصد دارد روز دوشنبه تیمش را تهاجمی به زمین بفرستد تا با شکست پرسپولیس، به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ ملکیان: خیلی دوست دارم وریا در دربی گل بزند
دربی 94/ اصغرخانی: استقلال آمادگی خوبی برای دربی دارد
دربی 94/ نشست هماهنگی قبل از بازی دربی برگزار شد

انتهای پیام/