وزارت ورزش : می‌خواهیم بساط دلالی را جمع کنیم!

وارد کردن استقلال و پرسپولیس به بورس در حالی که سهامدار عمده این دو باشگاه همچنان دولتی ها هستند نه تنها خواسته پیشکسوتان و هواداران این دو تیم نیست بلکه شکلی دیگر از فریب دادن آنهاست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مسعود سلطانی فر ظرف سالهایی که در سمت وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه مشغول بود بارها به موضوع تکراری که دولتمردان قبلی اعم از وزرای پیش از خودش یا رؤسای سازمان تربیت بدنی دنبال شده بود ورود و وعده کرد که می خواهد با واگذاری سهام سرخابی ها این دو مجموعه را از زیر سایه دولت خارج کند! با این هدف که هر دو باشگاه مستقل شده و دیگر نیازی به حمایت دولت نداشته باشند.

نمایشی برای بیان این موضوع که مدیران وزارت و هر دو باشگاه، سفت و سخت دنبال واگذاری هستند ولی در عمل هرگز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. تنها عایدی هر دو باشگاه و البته هواداران سرخابی ظرف این مدت چیزی نبوده جز مصاحبه های افرادی همچون مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی که درصدد است تا به کمک دیگر عناصر وزارت ورزش دست دلال ها را از این دو باشگاه کوتاه کند در حالی که بزرگترین جرایم دلالی در این دو باشگاه در دورانی محقق شده که مدیران منصوب مسعود سلطانی فر در رأس هر دو تیم حضور داشته اند.

تدارک یک نمایش تکراری برای روزهایی که یکی پس از دیگری در حال سپری شدن است تا دولت فعلی به روزهای پایانی اش نزدیک شده و در نهایت یک وزارتخانه پر از ایراد و اشکال و دو باشگاه مردمی، میان زمین و هوا را به امان خدا رها کرده و تحویل دولت بعدی بدهند! وارد کردن استقلال و پرسپولیس به بورس در حالی که سهامدار عمده این دو باشگاه همچنان دولتی ها هستند نه تنها خواسته پیشکسوتان و هواداران این دو تیم نیست بلکه شکلی دیگر از فریب دادن آنهاست برای بیرون کشیدن اندک پس انداز طرفداران دو باشگاه از جیب هایشان و ریختن به بازاری که همین حالا همواره با رنگ قرمز در تالار بورس آه از نهاد سهامداران بلند کرده است.

انتهای پیام/