علی پروین: استقلال فقط 10 دقیقه فوتبال بازی کرد! ؛ پرسپولیس باید 4 گل می زد

اگر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت لازم را می ‌کردند و بهتر به توپ ضربه می ‌زدند می ‌توانستند حتی گل‌ های دوم، سوم و حتی چهارم را به ثمر برسانند. البته بدشانس نیز بودند که این اتفاق شکل گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از تماشای پرسپولیس در این مسابقه کیف کردم. بدون اغراق می‌گویم پرسپولیس شایسته و استحقاق پیروزی و سه امتیاز کامل این مسابقه را داشت اما فوتبال روز بی ‌رحم‌ خود را به قرمزپوشان تهرانی نشان داد و موقعیت‌ های آنها تبدیل به گل نشد تا به جای برد به تساوی‌ برسند. پرسپولیس خیلی بدشانس بود و گرنه بعد از زدن گل اول می ‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد، این موقعیت‌ های صد در صد گل بود.

وی افزود: اگر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت لازم را می ‌کردند و بهتر به توپ ضربه می ‌زدند می ‌توانستند حتی گل‌ های دوم، سوم و حتی چهارم را به ثمر برسانند. البته بدشانس نیز بودند که این اتفاق شکل گرفت. نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به قهرمانی این تیم در لیگ بیستم امیدوارتر شدند. به طور حتم اگر تیم ‌گل‌ محمدی در تمام مسابقات این چنین پر قدرت ظاهر شود به راحتی آب خوردن برای پنجمین سال پیاپی جام را به دست می ‌آورد.

بیشتر بخوانید:
علی پروین: ما فوتبالی ها از علی کریمی حمایت می‌کنیم/ هنوز هم پرسپولیس از…
علی پروین: به شیری فحاشی نکنید/ اولسان تیمی نبود که پرسپولیس را ببرد

انتهای پیام/