نکیسا: وزیر دلیل ماندن رسول پناه در هیات مدیره پرسپولیس را بگوید!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: وزیر شفاف دلیل ماندن رسول پناه در هیات مدیره پرسپولیس را بگوید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نیما نکیسا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید به عنوان یک همبازی و رفیق قدیمی به یحیی تبریک بگویم که تا این اندازه به متانت و ادبیات جدید در مصاحبه‌هایش رسیده است. با وجود گلایه‌های گل محمدی وی از دایره ادب، وقار و شخصیت خارج نشد و بدون اینکه از الفاظی مانند بعضی‌ها و یک سری آدم استفاده کند، راحت از افرادی که مدنظرش بودند اسم برد. این خودش یک احترام بزرگ برای هواداران، جامعه فوتبال و رسانه ها است. یحیی خیلی راحت حرف زد و از هرکسی گله داشت با دلیل و منطق محکم گفت فلانی اینجوری یا آنجوری است.

وی ادامه داد: مدیری داریم که نمی‌داند آفساید چیست؟ همین مدیر با عملکردش قیمت یک بازیکن را به 12 تا 20 میلیارد می‌رساند. مدیر تخصصی تربیت نکرده‌ایم. نگاه به سابقه حراستی سمیعی نکنید زیرا وی مدیری ورزشی است که از یک فوتبالیست به نام ابراهیم شکوری هم در کنارش استفاده می‌کند. من نیازی به توهین به افراد نمی‌بینم اما خدا را شاهد می‌گیرم بعد از فیلمی که از رسول پناه بیرون آمد و بدون رعایت ادب به هوادار، بازیکن و مربی تیمش اهانت کرد، تا دیروز فکر می‌کردم خود وزیر این فرد را از هیات مدیره پرسپولیس کنار گذاشته و وقتی یحیی دیروز آن حرف ها را زد ماندم.

نکیسا افزود: شاید رسول‌پناه تعهداتی به وزیر داده است که نمی‌تواند خیلی زود وی را کنار بگذارد. زیرا در این حالت به تعهداتش عمل نمی‌کند. به هر حال وزیر باید دلیل باقی ماندن این فرد را به شکل شفاف اعلام کند همانگونه که گل‌محمدی شفاف صحبت کرد. نمی‌گویم کل رفتار رسول‌پناه اشتباه بوده و در کنار کارهای نادرست، چهار حرکت مثبت هم انجام داده اما اگر مسئولان و مربیان ما یاد بگیرند مثل یحیی جسور، پاک و سلامت صحبت کنند هیچ نقطه تاریکی در ادبیات آدم‌ها نمی‌ماند و رسانه هم سلیقه‌ای دامن نمی‌زند.

بیشتر بخوانید:
علی پروین: استقلال فقط 10 دقیقه فوتبال بازی کرد! ؛ پرسپولیس باید 4 گل می زد
پرسپولیس در آستانه یک بحران وزارتی
دربی ۹۴| کامیابی نیا: همه دیدند که پرسپولیس چقدر خوب بود

انتهای پیام/