اشتباهات در دربی مدافع استقلال را نیمکت نشین می‌کند

به نظر می رسد اشتباهات عارف غلامی طی دو بازی اخیر او را به نیمکت ذخیره ها تبعید خواهد کرد. عارف غلامی بازیکنی است که در چند بازی اخیر به ترکیب اصلی تیم استقلال رسیده تا بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی و محمد دانشگر یا نیمکت نشین شوند و یا در پست های دیگر به کار گرفته شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با این حال عارف غلامی در 2 بازی گذشته تیم استقلال برابر آلومینیوم اراک و پرسپولیس اشتباهات تاثیرگذاری داشته تا جایی که حالا صدای محمود فکری هم از عملکرد او درآمده است. از استقلال خبر می رسد محمود فکری تصمیم دارد عارف غلامی را در بازی پیش رو برابر تراکتور نیمکت نشین کند تا احتمالا محمد دانشگر یا سیاوش یزدانی به ترکیب استقلال اضافه شوند.
مدافع جوان و باتجربه آبی ها که در یکی دو سال گذشته در اکثر مسابقات استقلال به عنوان یار فیکس به میدان رفته، در بازی دیروز مقابل پرسپولیس هم در ترکیب ثابت قرار داشت. عارف غلامی اگرچه در نیمه نخست بازی خوبی انجام داد و به خوبی مقابل حملات پرسپولیسی‌ها مقاومت کرد اما یک اشتباه روی گل اول پرسپولیس کافی بود تا تمرکزش بهم بریزند و اشتباهات بعدی را از او شاهد باشیم. در صحنه گل دوم استقلال هم غلامی با مدافع کناری‌اش قاطی کرد و نتوانست مانع از ضربه زنی وحید امیری به سمت دروازه شود.

مدافع آبی ها که بعد از اشتباه روی گل اول مشخص بود تمرکزش را از دست داده، امروز هم بابت اتفاقات دربی ناراحت بود. غلامی با چهره ای عبوس و ناراحت در تمرین حضور یافت و با برقراری کمترین دیالوگ هنگام تمرین ریکاوری، محل را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ عارف غلامی – محمد دانشگر؛ یکی روی نیمکت، یکی در ترکیب…
پاکدل: جای استوک غلامی روی پایم است/ هندبال دیاباته پنالتی نبود؟
غلامی: با حامد پاکدل برخوردی که پنالتی باشد نداشتم

انتهای پیام /