پشت پرده عدم برکناری مهدی رسول پناه از ریاست هیات‌مدیره پرسپولیس چیست؟

بعد از انتشار سومین ویدیو از صحبت های خصوصی مهدی رسول پناه در فضای مجازی تقریبا همه هواداران پرسپولیس انتظار داشتند او امروز فردا برکنار شود اما این اتفاق رخ نداد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بعد از تساوی دقایق پایانی پرسپولیس مقابل استقلال، یحیی گل محمدی با حالتی آشفته به نشست خبری رفت و صحبت های تندی را علیه رییس هیات مدیره باشگاه بیان کرد و دو روز مهلت داد تا او از سمت خود کنار برود. با این حال بعد از صحبت های یحیی بود که ویدیوی سوم نیز منتشر شد تا کار برای رسول پناه سخت تر از قبل شود اما انتظار هواداران مبنی بر استعفا یا برکناری او کاملا بی فایده بود.

پیمان اسدیان مجری شبکه شش با انتشار یک استوری گفت وقتی من می دانم یک عضو هیات مدیره باشگاه پرطرفدار با پسر وزیر ورزش در کار انبوه سازی و ساخت و ساز املاک است قطعا بقیه نیز می دانند! این افشاگری برگ دیگری از پشت پرده عدم برکناری رسول پناه را اثبات کرد. هرچند تقریبا بر کسی پوشیده نیست رسول پناه و سلطانی فر هر دو عضو حزب اعتماد ملی هم هستند.

در حالی که دیروز پایان مهلت یحیی به وزیر ورزش بود که رسول‌پناه را از سمت خود بردارد خبری از وزارتخانه و تغییرات نشد. در عین حال دیروز تسنیم در گزارشی علت برکنار نشدن رسول‌پناه از هیأت مدیره را فاش کرد. در این گزارش آمده: «یکی از دلایل اصلی ادامه حضور رسول‌پناه در هیأت مدیره، بدهی باشگاه پرسپولیس به او است. رسول‌پناه که در زمان سرپرستی در باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز کرد، برای پرداخت آخرین قسط مطالبات برانکو، مبلغی را به‌عنوان قرض‌الحسنه به باشگاه پرسپولیس قرض داد و حالا برای جدایی از این باشگاه، باید مطالبات او به طور کامل پرداخت شود.

علاوه بر رسول‌پناه، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴ میلیارد تومان از رضا یلوه معاون اقتصادی سابق این باشگاه به صورت قرض‌الحسنه دریافت کرده بود که مدیران جدید پرسپولیس در زمان قطع همکاری با یلوه، این مبلغ را به او پرداخت کردند اما هنوز بدهی باشگاه به رسول‌پناه پابرجاست.

در صورت جدایی رسول‌پناه از هیأت مدیره پرسپولیس، باید چند میلیارد تومان به او پرداخت شود که در شرایط مالی کنونی پرسپولیس و بدهی‌های فراوان این باشگاه سخت و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد.»

بیشتر بخوانید:
احتمال محکومیتی دیگر برای پرسپولیس؟
حیدری: چه اصراری بر حضور رسول‌پناه در پرسپولیس است؟
برنامه ویژه پرسپولیس و یحیی برای بازی با فولاد
نامه وکیل برانکو به پرسپولیس: مالیات موکلم را ندهید، شکایت می‌کنیم
نعمتی: پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود
گل عبدی به النصر بهترین لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
جدایی قریب الوقوع رسول پناه از پرسپولیس

انتهای پیام/خ