فرار رو به جلوی یحیی گل محمدی برای دومین بار بعد از دربی!

یحیی گل محمدی بعد از تساوی تلخ در ثانیه های پایانی هفته هشتم مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد اما بجای پاسخگویی به سوالات فنی باز هم به بیراهه رفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس در هفته معوقه هشتم لیگ برتر با تساوی دو بر دو مقابل استقلال متوقف شد تا سه امتیاز حساس از این دیدار را با یک امتیاز عوض کند. در عین حال یحیی گل محمدی که دوست نداشت مقابل استقلال به تساوی برسد در نشست خبری حاضر شد و به یکباره حملات کوبنده ای را علیه رسول پناه عضو هیات مدیره و البته رییس هیات مدیره باشگاه بیان کرد. او در سخنانی تند اعلام کرد فقط 48 ساعت به رسول پناه وقت می دهد تا او از سمت خود برکنار شود وگرنه عواقب آن به عهده وزیر ورزش است.

در دربی قبلی در جام حذفی که با پیروزی استقلال در ضربات پنالتی همراه شده بود نیز یحیی گل محمدی با اعتراض و شکایت از قضاوت داوری و … اعلام کرد به دنبال قهرمان کردن استقلال هستند! با این حال استقلال در فینال جام حذفی به تراکتور باخت و قهرمان نشد تا صحبت های یحیی گل محمدی اشتباه از آب در بیاید!

این بار اما یحیی به جای اینکه پاسخ دهد چرا اینقدر دیر تعویض کرده و یا چرا باز هم در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرده فرار رو به جلو کرده تا دل اینستاگرامی ها را بدست بیاورد که چه دل شجاعی دارد که مقابل رییس هیات مدیره نالایق ایستاده است.

بیشتر بخوانید:
احتمال محکومیتی دیگر برای پرسپولیس؟
حیدری: چه اصراری بر حضور رسول‌پناه در پرسپولیس است؟
برنامه ویژه پرسپولیس و یحیی برای بازی با فولاد
نامه وکیل برانکو به پرسپولیس: مالیات موکلم را ندهید، شکایت می‌کنیم
نعمتی: پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود
گل عبدی به النصر بهترین لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
جدایی قریب الوقوع رسول پناه از پرسپولیس

انتهای پیام/سینا دلاوری