شایعه عجیب در محافل ورزشی؛ برانکو قصد دارد به فوتبال ایران برگردد؟

ظاهرا قرار نیست موضوع پرونده برانکو با باشگاه پرسپولیس به این راحتی‌ها بسته شود و حالا سرمربی کروات به واسطه وکیل خود شکایت جدیدی را علیه سرخپوشان مطرح کرده است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برانکو بعد از چهار سال رویایی با پرسپولیس و کسب هفت عنوان قهرمانی به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در زمان مدیریت ایرج عرب، توانست به صورت یکطرفه قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و به الاهلی عربستان برود. همزمان نیز از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا بتواند طلب یک میلیون و 50 هزار یورویی خود را دریافت کند. باشگاه پرسپولیس به دلیل تحریم های بانکی علیه ایران به سختی توانست این پول را جور و به حساب برانکو در ترکیه و بخشی دیگر را در کرواسی واریز کند.

درنهایت تصور هواداران پرسپولیس این بود که کار برانکو و پرسپولیس در بخش دعوای حقوقی به پایان رسیده اما روز گذشته خبر دیگری منتشر شد که وکیل برانکو بار دیگر شکایتی را علیه پرسپولیس مطرح کرده تا این باشگاه مالیات 4 سال حضور برانکو را پرداخت کند. همین اتفاق باعث شد تا شایعه بازگشت برانکو به فوتبال ایران برای فصل آینده مطرح شود. در این فصل که قانون منع حضور مربیان خارجی روی نیمکت تیم های لیگ برتری مصوب شده اما با توجه به نیمکت لرزان چند تیم بالانشین هیچ بعید نیست با لغو این قانون جدید برانکو برای فصل آینده به فوتبال ایران بازگردد و قهرمانی های جدیدی را با تیمی جز پرسپولیس تکرار کند.

بیشتر بخوانید:
نامه وکیل برانکو به پرسپولیس: مالیات موکلم را ندهید، شکایت می‌کنیم

انتهای پیام/