تغییر رفتار مهدی طارمی؛ از هیس نشان دادن تا عذرخواهی از هوادار!

مهدی طارمی شب گذشته بعد از گلزنی مقابل بنفیکا، در دقیقه 73 با تکل خشن، از سوی داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ 22 فروردین 1396 یعنی سه سال و چندماه پیش، در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ورزشگاه آزادی مقابل الریان قطر به تساوی بدون گل رسید که مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیس در این دیدار علاوه بر به هدر دادن چند فرصت گلزنی یک ضربه پنالتی‌ را نیز از دست داد. ضربه پنالتی‌ که طارمی آن را به شکل چیپ زد و توپ از بالای دروازه‌ به بیرون رفت. پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس نسبت به این عملکرد مهدی طارمی واکنش نشان دادند و او را در ورزشگاه “بی‌غیرت” خطاب کردند.  اما دلیل این اعتراضات هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به بهترین مهاجم  حال‌ حاضر تیمشان چه بود؟ در فوتبال دنیا همیشه شاهد این مساله هستیم که بهترین مهاجمان دنیا هم در زدن ضربات پنالتی‌ ناموفق بودند. از دست دادن پنالتی‌ یک امر طبیعی برای بازیکن محسوب می‌شود، اما نکته ای که باعث ناراحتی شدید هواداران شد نحوه زدن پنالتی‌ بود. طارمی در حالی ضربه پنالتی‌ را به صورت چیپ زد که پرسپولیس به شدت به گلزنی مقابل الریان نیاز داشت. شاید بهتر بود این مهاجم جوان به جای این که خود بزرگ‌بین باشد، با یک بغل پای ساده دروازه‌ الریان را باز می‌کرد.

هواداران خشمگین پرسپولیس

البته در پایان بازی هم شاهد رفتار نامناسب طارمی بودیم. هواداران خشمگین پرسپولیس که شانس صعود را برای تیمشان بسیار کم می دیدند با اعتراض‌هایی به مهدی طارمی نسبت به از دست دادن پنالتی‌ واکنش نشان دادند، اما این بازیکن هم با نشان دادن علامت “هیس” به آنها به نوعی به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس توهین کرد. شاید اگر چنین واکنشی از خود نشان نمی‌داد کمتر انتقادی نسبت به او وارد بود.

برانکو نیز در نشست خبری این مسابقه بشدت از طارمی شاکی بود و کفت تا زمانی که او سرمربی پرسپولیس است طارمی دیگر پنالتی برای این تیم نخواهد زد. هرچند پرسپولیس با پیروزی در دو دیدار بعدی خود توانست به دور بعد صعود کند اما هیس نشان دادن طارمی تا مدت ها در ذهن هواداران پرسپولیس مانده بود.

عذرخواهی طارمی از هواداران پورتو

در دیدار شب گذشته اما مهدی طارمی بعد از گلزنی در دقیقه 25 در نیمه دوم به یکباره از کوره در رفت و با تکلی خشن روی پای بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد. او در صفحه توییتر شخصی خود از هواداران تیمش عذرخواهی کرد تا نشان دهد از لحاظ اخلاق حرفه ای و احترام به هوادار نیز پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید:
واكنش جهانى به اخراج مهدی طارمى

انتهای پیام/