بوژیدار رادوشویچ هم مثل میلیچ بصورت شبانه از ایران خواهد رفت؟

بوژیدار رادوشویچ سنگربان دوم پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ظرف دو هفته آینده به کشورش می رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از روی کار آمدن ابراهیم شکوری و سمیعی به عنوان مدیران اجرایی باشگاه پرسپولیس، رادو تصور می کرد که اوضاع بزودی بهتر از قبل خواهد شد و می تواند مطالبات خود را دریافت کند اما طبق گفته خودش شرایط نسبت به قبل هیچ فرقی نکرده است.رادو که بیش از 120 هزار دلار فقط از این فصل طلب دارد و بیش از 30 درصد از فصل گذشته نیز هنوز باقی مانده تا دریافت کند به باشگاه نامه نوشته و فقط 2 هفته وقت داده تا این مبلغ را به او پرداخت کنند.

این درحالی است که طبق قوانین فیفا اگر این مبلغ تا 2 هفته آتی به او پرداخت نشود رادو می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و قرارداد سال 2021 را هم در غرامت خود لحاظ کند. طلب کلی او 900 هزار دلار است و با طلب سال بعدش چیزی در حدود 1میلیون و 400 هزار دلار خواهد شد.

رادو در مسیر میلیچ

بوژیدار رادوشوویچ نیز در مسیر هروویه میلیچ، هموطن خود در باشگاه رقیب قرار دارد و بعد از جدایی مدافع چپ ملی‌پوش استقلال، این بازیکن نیز احتمالا در تصمیمی جنجالی به صورت ناگهانی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. خصوصا اینکه بار دیگر او نتوانسته در رقابت با گلری ایرانی، شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد و این شانس را بعد از رقابت بی نتیجه با بیرانوند، اینبار برابر حامد لک نیز واگذار کرده است. گلر کروات پرسپولیس که در فصل گذشته و با حضور کالدرون نیز شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم به دلیل مشکلات ارزی افزایش یافته بود، اکنون نیز بار دیگر در صدر شایعات قرار گرفته و باید دید مدیران باشگاه و کادرفنی در این خصوص چه واکنشی نشان خواهند داد. او ساعاتی پیش نیز در اقدامی جنجالی در خبری که در این زمینه در یکی از صفحات اینستاگرامی منتشر شده بود، آن را لایک کرده بود تا به این شایعه قوت بخشد.

بیشتر بخوانید:
رادوشویچ: برای حضور در پرسپولیس شرط دارم

انتهای پیام/