جلالی:در نساجی حضور داشتم و می دانم مردم با این تیم زندگی می کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:در برنامه ریزی یک سال و نیمه می توانیم کاری کنیم که نساجی بزرگی کند ولی لازمه این امر کمک همه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید جلالی در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: قبل از هر چیز از زحمات آقای فاضلی و همکارانش تشکر کنم که متحمل زحمات زیادی شدند.از حدادیان و اسدی و هیات مدیره هم تشکر می کنم که به من اعتماد کرده و شرایط بازگشتم را فراهم کردند.امیدوارم بتوانم در نساجی منشا خدمت باشم.

وی افزود: من در نساجی حضور داشتم و می دانم مردم با این تیم زندگی می کنند و اوقات و احوال آنها با نتایج این تیم می تواند خوب  یا بد باشد. به همین دلیل تمام توان و تجربه و علمی که داریم را وسط می گذاریم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند. به بازیکنانم گفتم که خودم را در نساجی غریبه نمی دانم و آن شهر را هم شهر خودم می دانم. از همه مسئولان و مردم می خواهم کنار این تیم باشند و همراه باشند.

سرمربی جدید نساجی یادآور شد: این بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و باید از نظر روحی ترمیم شوند. می خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا شرایط تغییر کند. نساجی آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.ما در برنامه ریزی یک سال و نیمه می توانیم کاری کنیم که نساجی بزرگی کند ولی لازمه این امر کمک همه است.باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلد هستیم خرج می کنیم. مطمئنا این بازیکنان توانایی دارند و به لطف خدا از اولین بازی از مشهد دست پر بر می گردیم که هفته بعد که می خواهم به قائمشهر بروم نزد مردم سربلند باشم.

بیشتر بخوانید:
جلالی: امیدوارم با حضورم تاثیرات خوبی روی نساجی بگذارم
مجید جلالی در یک قدمی سرمربیگری نساجی

انتهای پیام/