اختصاصی لحظه| پشت پرده مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی برای پیوستن به پرسپولیس!

مهدی ترابی که پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ و به العربی پیوسته بود حالا در آستانه بازگشت دوباره به این تیم قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی ترابی پیش از شروع فصل جدید و به بهانه عدم دریافتی کامل از قراردادش توانست قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ و به العربی قطر برود. نحوه جدایی این بازیکن اما موجی از انتقاد هواداران را در بر داشت چرا که ترابی با فسخ یکطرفه قراردادش باعث شد تا حتی یک ریال از بند فسخ ۳۵۰ هزار دلاری او به باشگاه پرسپولیس نرسد.

قرارداد ۹۰۰ هزار دلاری ترابی با العربی هم آنقدر دندان گرد بود که لحظه ای برای ماندن درنگ نکند و به قطر برود تا اولین تجربه خارج از ایران را کسب کند. با این حال اما خارج از تصور فوتبالی ها او آنقدر مصدوم شد که باشگاه العربی علی رغم تبلیغات گسترده این بازیکن را در لیست مازاد خود بگذارد و جای او هافبک تهاجمی الدحیل را به خدمت بگیرد.

یکی از سایت‌های داخلی اما ظهر امروز خبر ۶۰۰ هزار دلاری را برای مبلغ رضایت‌نامه ترابی نوشته است که با پیگیری خبرنگار ورزشی تلویزیون لحظه از باشگاه پرسپولیس چنین مبلغی اصلا صحت ندارد و مبلغ رضایت نامه درخواستی العربی کمتر از ۲۵۰ هزار دلار است چون ترابی در این فصل بیش از ۸۰ درصد بازی‌ها غایب بوده و مشتری خاصی در همان لیگ ندارند.

باشگاه پرسپولیس نیز به صورت جدی درصدد جذب ترابی است تا درصورت بازگشت او جای خالی بشار رسن پر شود و یکی از مشکلات بزرگ یحیی نیز در این بخش حل شود.

بیشتر بخوانید:
ابوالقاسم پور: بازگشت ترابی و آل کثیر قدرت خط حمله پرسپولیس را چندین برابر می کند

انتهای پیام/